سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به تهیه کنندگی «مدیرعامل خانه تئاتر»؛

«بیوک میرزایی» در نقش «فیدل کاسترو» جلو دوربین «بهزاد فراهانی» می‌رود

بیوک میرزایی

سینماپرس: بیوک میرزایی در فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی نقش فیدل کاسترو را ایفا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، بیوک میرزایی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» با کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی اضافه شده تا ایفاگر نقش فیدل کاسترو در یک قصه عاشقانه باشد.

بهزاد فراهانی فیلمنامه «مهمانی از کارائیب» را بر اساس کتابی به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی در نخستین تجربه کارگردانی فراهانی او را به عنوان مشاور کارگردان همراهی می‌کند.

تاکنون رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی، مقابل دوربین مرتضی پورصمدی رفته‌اند و بازیگران دیگری نیز در ادامه کار به جمع هنرمندان این اثر عاشقانه اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.