سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

زهره صفوی:

جذب مخاطبان بیشتر منوط به تولید آثار با کیفیت است

زهره صفوی در اپیزود سوم مجموعه تلویزیونی داوران  با نام «جایی همین نزدیکی» به کارگردانی احمد امینی

سینماپرس: بازیگر مجموعه تلویزیونی «بوی باران» گفت: مناظره‌های انتخاباتی را نگاه می‌کنم و هنوز نمی‌دانم به کدام کاندیدا رای بدهم، اما قطعا رای خواهم داد و امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید شرایط اقتصادی و معیشتی مردم خوب ما بهتر از قبل شود.

به گزارش سینماپرس، زهره صفوی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: از سال گذشته تا به امروز ۶ کار به من پیشنهاد شده، اما به دلیل جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا این آثار را قبول نکردم و این روزها هم که نوبت واکسن من بر اساس گروه سنی رسیده است به دلیل حساسیتی که دارم و نمی‌توانم واکسن کرونا بزنم؛ بازی در هیچ کاری را قبول نکرده‌ام. با اینکه تمایل دارم فعالیت خودم را آغاز کنم، ولی تا ویروس کرونا باشد کاری قبول نمی‌کنم.

وی در همین راستا افزود: دو تا از فرزندان من پزشک هستند و به خاطر حساسیتی که به پنی‌سیلین دارم و با توجه به اینکه درگیر بیماری آسم و تنگی‌نفس هم هستم به من گفتند فعلا واکسن کرونا نزنم.

وی در همین راستا بیان کرد: آخرین فعالیت من در سال گذشته سریال کمدی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی بود که هم اکنون در شبکه آی‌فیلم در حال پخش مجدد است که البته در این سریال به دلیل اینکه با شبوع ویروس کرونا روبرو شد تنها دو روز سر فیلمبرداری بودم و پس از آن از سریال انصراف دادم چراکه نمی‌توانستم با وجود کرونا سرکار باشم به همین دلیل مابقی نقش من را حذف کردند. این سریال نوروز ۹۹ پخش شد و فکر می‌کنم مردم این اثر را دوست داشتند و امیدوارم بازپخش آن را هم ببینند و اوقات خوشی در کنار خانواده داشته باشند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «بوی باران» ابراز کرد: به هر حال با توجه به سن و سالم، بازیگری و ایفای نقش در شرایط کرونایی برایم پر ریسک است و مجبور هستم فعلا خانه‌نشین باشم تا شرایط بهتری فراهم شود. از نظر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه هیچگونه مشکلی نبوده، اما به هر حال بازیگر باید جلوی دوربین ماسک خود را بردارد و احتمال ابتلا به بیماری وجود دارد؛ مخصوصا اگر عوامل و هنروران بیشتری هم در پشت صحنه باشند که معمولا اینچنین است فاصله گذاری اجتماعی عملا منتفی است.

این بازیگر پیشکسوت با تاکید بر این موضوع که آثار باکیفیت تنها عامل جذب مخاطبان در تلویزیون است بیان کرد: در این روزها که مردم بیشتر در خانه هستند صدا و سیما نقش پر رنگ‌تری پیدا کرده و می‌تواند مخاطبان بیشتری را هم جذب کند. جذب مخاطبان بیشتر منوط به تولید آثار با کیفیت است.

زهره صفوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مناظره‌های انتخاباتی را نگاه می‌کنم و هنوز نمی‌دانم به کدام کاندیدا رای بدهم، اما قطعا رای خواهم داد و در انتخابات شرکت خواهم کرد. امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید شرایط اقتصادی و معیشتی مردم خوب ما بهتر از قبل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.