یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

سینمای جهان؛

«لارنس فیشبورن» به «جان ویک ۴» برمی‌گردد

لارنس فیشبورن

سینماپرس: لارنس فیشبورن از بازیگران قسمت‌های پیشین «جان ویک» تایید کرد که در فیلم چهارم از این مجموعه هم حضور دارد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از کولیدر، در حالی که در چند هفته اخیر بر شمار بازیگران فیلم جدید «جان ویک» افزوده و اعلام شد در ادامه این مجموعه شامیر اندرسون، دانی ین و رینا ساوایاما که اولین فیلم بلندش را تجربه می‌کند به این فیلم افزوده شده‌اند، لارنس فیشبورن نیز تایید کرد که شخصیت وی در فیلم جدید حضور خواهد داشت.

در حالی که به تازگی گفته شد بیل اسکاشگورد نیز از جمله بازیگرانی است که در حال مذاکره برای بازی در فیلم چهارم است، روشن شد کیانو ریوز تنها بازیگری نیست که حضورش در فیلم چهارم قطعی است و لارنس فیشبورن هم بار دیگر در نقش «شاه باوِری» بازی می‌کند.

فیشبورن که برای معرفی فیلم جدیدش «جاده یخی» به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده در همین مصاحبه بر حضورش در «جان ویک ۴» تاکید کرده است. وی گفت چند ماه دیگر راهی برلین می‌شود تا برای این فیلم جلوی دوربین برود. وی همچنین تایید کرد که ادامه فیلم در شهرهای مختلف از جمله پاریس و نیز در ژاپن و نیویورک فیلمبرداری می‌شود.

طبیعتاً وی نمی‌تواند جزییاتی از فیلم جدید را روشن کند، اما این شانس را داشته است که فیلمنامه را خوانده باشد. پیشتر گفته شد که فیلمنامه این فیلم را مایکل فینچ نوشته و جایگزین درک کولستاد خالق «جان ویک» شده است.

وی اطلاعاتی برای علاقه‌مندان فیلم بیان کرد و گفت: فیلمنامه را خوانده‌ام. واقعاً جذاب است. در دنیای سه فیلم قبلی می‌گذرد اما عمیق‌تر است. از نظر کدهایی که برای آدمکش اصلی تعریف شده و روابطی که او با شخصیت‌های دیگر به ویژه با آقای واتانابه دارد، خیلی عمیق‌تر است … واقعاً روح و جان فیلم را تصویر می‌کند.

احتمالاً «واتانابه» باید از شخصیت‌هایی باشد که به فیلم چهارم افزوده می‌شود.

در چند روز اخیر خبر پیوستن فیشبورن به سریال «مک‌گروبر» اعلام شده بود.

تاریخی که برای اکران «جان ویک ۴» تعیین شده ۲۷ می ۲۰۲۲ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.