یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

با حمایت «کمپانی آمریکایی اکسچنج»؛

«قورباغه» به بازار «کن» می‌رود

سریال «قورباغه»

سینماپرس: کمپانی آمریکایی اکسچنج، سریال ایرانی «قورباغه» را در بازار جشنواره فیلم کن به خریدران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ددلاین، با توجه به افزایش جهانی تقاضا برای سریال‌های خارجی، کمپانی آمریکایی اکسچنج اعلام کرد، سریال ایرانی «قورباغه»، ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

عرضه سریال‌های تلویزیونی در بازار جشنواره فیلم به ندرت روی می‌دهد اما مفهوم بارازهای سینمایی در چند سال اخیر و به‌ویژه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است و کمپانی‌های فیلمسازی نیز روزبه‌روز فعالیت خود را در عرصه محصولات تلویزیونی افزایش می‌دهند.

در سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگرانی هومن سیدی، بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده نقش‌آفرینی کرده‌اند.

برایان اوشِی، مدیرعامل کمپانی اکسچنج در این‌باره توضیح داد: «هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره‌ای نوظهور است که فیلم بلند ساخته او نیز تکامل بخش نگاه فوق‌العاده و توانایی او در پرداخت داستان‌های پرتعلیق و ساخت جهانی پیچیده است که مخاطبان هر ژانری را سرگرم می‌کند. بسیار خوشحالیم که این سریال فوق‌العاده را به تمام جهان عرضه می‌کنیم و این سریال خارجی می‌تواند در سراسر جهان، بسیار موفق و محبوب شود».

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.