شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

برنامه «سینمای ایرانی»؛

«جواد عزتی» به شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون می‌آید

جواد عزتی در حاشیه آخرین روز سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: برنامه «سینمای ایرانی» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت به بررسی فیلم سینمایی «فرشته ها باهم می آیند» با بازی جواد عزتی می پردازد.

به گزارش سینماپرس، «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز که هر هفته با انتخاب یک فیلم ایرانی، به نقد و بررسی آن می پردازد، در این قسمت با حضور پویان مقدم، منتقد سینما، فیلم «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی را زیر ذره‌بین می برد.

مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی ابتدا به تماشای بخش های کوتاهی از این فیلم ایرانی خواهند نشست و در ادامه، بعد از ارائه توضیحاتی در خصوص کارنامه هنری حامد محمدی، کارگردان این فیلم سینمایی، پویان مقدم منتقد سینما به بررسی و تحلیل این فیلم ایرانی می پردازد. در پایان برنامه، «فرشته ها با هم می آیند» به طور کامل برای بینندگان پخش می شود.

فیلم «فرشته ها با هم می آیند» محصول سال ۱۳۹۳ درباره زندگی طلبه‌ای با نام احمد و بازی جواد عزتی است. او و همسرش به یکباره صاحب سه فرزند دختر سه قلو می شوند، آن هم در غربت و شرایط بد اقتصادی. یکی از سه نوزاد مشکل تنفسی دارد و باید تحت مراقبت باشد. احمد قرار است در فیلمی نقش همان روحانی را که هست، بازی کند که برایش حاشیه‌هایی در محل تحصیل و خانواده‌اش به دنبال می آورد.

در کنار جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، شبیر پرستار و سعید آرمند ایفاگران دیگر نقش های این فیلم بوده اند.

برنامه «سینمای ایرانی» (Cine Iraní )به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه 22 خرداد ماه ماه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت های 10:30 و 22:30 روز یکشنبه به نمایش درمی آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.