چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

پاسخ «سعید الهی» به اقدام «حسین انتظامی» برای فرار رو به جلو؛

در بی میلی قشر فرهنگی در انتخابات که قطعا جنابعالی در وزارت ارشاد بی تقصیرید!!

حاشیه فیلم فجر-حسین انتظامی

سینماپرس: «وِل شدگی فرهنگ» در دولت حسن روحانی و کارنامه پُر از «هیچ» مدیران فرهنگی ایشان در عرصه‌های مختلف هنری و بالاخص صنعت سینما موضوعی نیست که بتوان آن را به سادگی از اذهان عمومی جامعه پاک نمود و یا با اقدامات ژورنالیسیتی از میزان تیرگی آن کاست؛ موضوعی که سبب شد تا «سعید الهی» به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین منتقدان عرصه فرهنگی کشور، در پاسخ به «حسین انتظامی» بنویسد: در بی میلی قشر فرهنگی در انتخابات که قطعا جنابعالی در وزارت ارشاد بی تقصیرید!!

به گزارش سینماپرس، در این روزهای پایانی دولت دوازدهم که عموم مدیران دولت حسن روحانی به دنبال «بهانه تراشی» به منظور جبران ناکارآمدی خود در طی هشت سال گذشته می‌باشند؛ قطعا استفاده از استراتژی «فرار روبه جلو» می‌تواند یکی از روش‌های موثر برای پوشش دستاوردهای «هیچ» ایشان در عرصه‌های مختلف اجرایی تلقی شود. در این میان کیفیت پایین مناظره‌های انتخاباتی و بالاخص فُکاهی برگزاری دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی موجب شد تا «ریاست سازمان سینمایی» شرایط را مغتنم شمرده و با استفاده از همین استراتژی «فرار روبه جلو» اقدم به تنظیم توییتی کرده و در فضای مجازی بنویسد: متاسفانه هنور مشارکت، پایین است. کاش در نظرسنجی‌های انتخابات به صورت سوال باز، علت بی میلی را از مخاطبان بپرسند چون هر کسی از ظن خود دارد قضیه را به نفع خودش مصادره می‌کند.

اما «وِل شدگی فرهنگ» در دولت حسن روحانی و کارنامه پُر از «هیچ» مدیران فرهنگی ایشان در عرصه‌های مختلف هنری و بالاخص صنعت سینما موضوعی نیست که بتوان آن را به سادگی از اذهان عمومی جامعه پاک نمود و یا با اقدامات ژورنالیسیتی از میزان تیرگی آن کاست؛ موضوعی که سبب شد تا «سعید الهی» به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین منتقدان عرصه فرهنگی کشور، در پاسخ به «حسین انتظامی» بنویسد: در بی میلی قشر فرهنگی در انتخابات که قطعا جنابعالی در وزارت ارشاد بی تقصیرید!!

این کارشنان فرهنگ و رسانه در ادامه به ذکر مصادیقی از ناکارآمدی دولت یازدهم و دوازدهم در سینما پرداخت و نوشت: تولید عادلانه محصولات سینمایی که بقرار؛ حمایت های مالی و معیشتی که فراوان؛ نظام هدفمند توزیع و نمایش که استوار؛ تعامل با اهالی رسانه که مستمر؛ مردم چه پر توقع شده‌اند!!

در بی میلی قشر فرهنگی در انتخابات که قطعا جنابعالی در وزارت ارشاد بی تقصیرید!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.