سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

شهروز ملک آرایی:

ان شاء الله دولت بعدی دولتی باشد که بتواند خواسته های مردم را به خوبی انجام دهد

شهروز ملک آرایی

سینماپرس: دوبلور و گوینده پیشکسوت گفت: برقراری اقتصاد خوب، برقراری رفاه برای مردم، برقراری سیاست خارجی بسیار خوب و محکم، برقراری مساوات برای خانم ها و آقایان از جمله انتظاراتی است که به نظر می رسد باید شکل اجرای به خود بگیرد.

به گزارش سینماپرس، «شهروز ملک آرایی» دوبلور و گوینده کشور در گفت و گو با فارس، درباره انتظاراتش از رئیس جمهور آینده گفت: برقراری اقتصاد خوب، برقراری رفاه برای مردم، برقراری سیاست خارجی بسیار خوب و محکم، برقراری مساوات برای خانم ها و آقایان از جمله انتظاراتی است که به نظر می رسد باید شکل اجرای به خود بگیرد.

وی ادامه داد: دوره قبل چنگی یه دل نمی زد و دروغ بیشتر از راست بود و هیچ اتفاقی نیفتاد جز بدبختی برای مردم. مخصوصا با سیاست بسیار اشتباه سه برابر کردن قیمت بنزین و به هم ریختگی اقتصاد کشور، مردم را به روز سیاه نشاندند و ارزش پولمان را پایین آوردند. معمولا مسائل سوختی کم کم بالا می رود نه یک دفعه و اینها گفتنی نیست اما در این دوره انجام شد!

این دوبلور پیشکسوت افزود: ان شاء الله دولت بعدی دولتی باشد که بتواند خواسته های مردم را به خوبی انجام دهد و بتواند مسائل مالی و سلامتی مردم را اداره کرده و بهبود بخشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.