سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

زهره حمیدی:

خنداندن مردم سخت‌تر شده/شبکه نمایش خانگی در شرایط کنونی رقیب مجموعه‌های تلویزیونی شده است

زهره حمیدی

سینماپرس: بازیگر سریال «دست‌انداز» گفت: طبیعی است ویروس کرونا همه ارتباطات، زندگی ما و همینطور فیلمسازی را تحت‌تاثیر خود قرار داده اما نمی‌توان کار نکرد، باید با احتیاط و رعایت موارد بهداشتی کار کنیم.

به گزارش سینماپرس، زهره حمیدی در گفت‌وگو با میزان پیرامون فاز دوم سریال «دست‌انداز» گفت: برای فاز دوم مجموعه سریال کمدی «دست‌انداز» دعوت به کار شدم و با توجه به اینکه در سری قبل این مجموعه اتفاقات خوبی رقم خورده بود و مردم هم از آن استقبال کرده بودند پیشنهاد بازی در این سریال را قبول کردم. از شهاب عباسی به عنوان کارگردان تا بقیه دوستان خیلی خوب و حرفه‌ای هستند و خوشحالم در این مجموعه نقشی داشتم.

این بازیگر پیشکسوت اضافه کرد: این نوع کمدی در تلویزیون کمتر دیده و ساخته شده و با توجه به اینکه خنداندن مردم سخت‌تر شده، اما فکر می‌کنم این سریال از پس نقش خود برای برنامه‌ای مفرح و شاد برآمده است. در حقیقت مجموعه طنز «دست‌انداز» شبیه‌سازی طنزگونه از برنامه‌های معروف تلویزیونی است که در میان مخاطبان جایگاه خوبی پیدا کرده و تاکنون ادامه پیدا کرده است. سری دوم این سریال از آیتمی بودن به اپیزودیک تغییر پیدا کرده و این تغییر در جهت هرچه بهتر شدن این سریال صورت گرفته و امیدوارم مخاطبین ما سری دوم را هم دوست داشته باشند.

زهره حمیدی: فصل جدید «دست‌انداز» بسیار جذاب است/کرونا همیشه هست باید کار کنیم

حمیدی درباره تاثیر کرونا بر روند کاری وی بیان کرد: طبیعی است ویروس کرونا همه ارتباطات و زندگی ما و همینطور فیلمسازی را تحت‌تاثیر خود قرار داده و با توجه به مدت طولانی همه‌گیری کووید-۱۹ نمی‌توان کار نکرد، بلکه باید احتیاط با رعایت موارد بهداشتی کار کرد. من هنوز واکسن کرونا نزده‌ام، اما در این سریال خیالم از هر جهت راحت بود.

وی در همین راستا ابراز کرد: خوشبختانه در سریال «دست‌انداز» تمامی عوامل نکات بهداشتی اعم از ماسک زدن، ضدعفونی کردن و فاصله اجتماعی در حد ممکن را رعایت می‌کردند چراکه از جانب کارگردان و تهیه‌کننده در این زمینه حساسیت بالایی وجود داشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «مهمانی از بهشت» با اشاره به اینکه سریال‌های تلویزیونی بینندگان پیگیر خودش را دارد بیان کرد: شبکه نمایش خانگی در شرایط کنونی رقیب مجموعه های تلویزیونی شده و همینطور در نبود سینما نظر مخاطبان را تا حد زیادی به خود جلب کرده است، چراکه شبکه نمایش خانگی بعضا فیلم‌های خوبی دارد و فکر می‌کنم جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرده است. اگر در سریال‌های نمایش خانگی پیشنهادی داشته باشم و فیلمنامه و عوامل خوبی داشته باشد باشد قطعا قبول می‌کنم.

زهره حمیدی در انتها با اشاره به آخرین فعالیت‌های جدید خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد:راستش را بخواهید هنوز پروژه جدیدی به من پیشنهاد نشده و در حال حاضر هم کار خاصی نمی‌کنم چراکه تصویربرداری سریال تلویزیونی «دست‌انداز» به اتمام رسیده و من هنوز پروژه جدیدی را آغاز نکرده‌ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.