دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

در قالب یک مجله صبحگاهی؛

«به زندگی سلام کن» روی آنتن رادیو سلامت می‌رود

رادیو سلامت

سینماپرس: رادیو سلامت هر روز صبح در قالب یک مجله صبحگاهی برنامه ای را با نام «به زندگی سلام کن» به تهیه کنندگی موسی نظری و مسعود حسنی پخش می کند.

به گزارش سبنماپرس، موسی نظری تهیه کننده و سردبیر درباره برنامه «به زندگی سلام کن» در این باره گفت: این مجله صبحگاهی با رویکرد اطلاع رسانی شامل بخش های متنوعی است. در بخش اول با نام «سر چراغی»، نکات سلامت معنوی با حضور مهدی رستمی پژوهشگر قرآن ارائه می شود. انسیه چراغعلی در بخش «خوش خبر باشید» خبرهای خوبی را که در جامعه اتفاق می افتد به سمع مردم می رساند.

وی با اشاره به آیتم «سلام روستا» توضیح داد: در این بخش هر روز به یکی از استان ها سفر می کنیم و همراه با اهالی روستاهای مختلف می شویم. گزارشگر برنامه نیز با آنها درباره صبحانه های محلی و سلامت بدن شان صحبت می کند. مرجان قندی برای هر قسمت از برنامه بسته صوتی آماده می کند و در این بسته به خبرهای حوزه سلامت می پردازد. فاطمه شهبازی نیز در بخش «پوشه» یکی از اخبار حوزه سلامت و حقوق شهروندی را تجزیه و تحلیل می کند.

این تهیه کننده رادیو بیان کرد: در بخش «نسخه خط خطی» نگاه طنز به موضوعات برنامه داریم. در بخش «ریتم سلامت» هم آلبرت کوچویی اخبار سلامت دنیا را ترجمه می کند. همچنین امیر کریمی خبرنگار هم در بخش «زومکن» یکی از چالش های سلامت را تحلیل می کند. در بخش «امضای صوتی» هم صدایی از یکی بزرگان پخش می کنیم که حرف هایش برای مردم انرژی بخش باشد تا انگیزه صبحگاهی به مردم منتقل شود.

نظری در پایان گفت: سارا اکبری هم در بخش تولید و شعار سال نکاتی را ارائه و در بخش پایانی کارشناس برنامه موضوع را جمع بندی می کند. تلاش می کنیم هر روز به واسطه برنامه «به زندگی سلام کن» انرژی های مفید به مردم انتقال بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.