دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به کارگردانی حسن دادشکر؛

فیلم‌تئاتر «نه‌زشت و نه‌زیبا» اکران مجازی می‌شود

فیلم تئاتر نه زشت نه زیبا

سینماپرس: نمایش «نه‌زشت، نه‌زیبا» به نویسندگی و کارگردانی حسن دادشکر از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «نه‌زشت و نه‌زیبا» به کارگردانی حسن دادشکر از تولیدات سال ۱۳۸۳ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در ادامه‌ طرح «نمایش‌نما» از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد در سایت th.kpf.ir اکران خواهد شد.

داستان این نمایش درباره خداداد پسر جوانی است که از زشتی صورت و تمسخر اطرافیانش رنج می‌برد و به دنبال علت زشتی خود است. او با راهنمایی مرشد، راهی سرزمین باختر می‌شود تا از سه حکیم دانا، علت زشتی‌اش را بپرسد. خداداد پس از عبور از جنگل، با پیرمردی روستایی، زاهدی درست‌کار و یک ماهی بزرگ مواجه می‌شود و هر یک از آنها نیز خواهان حل مشکل‌شان هستند و از خداداد می‌خواهند سوال‌های آنها را هم از حکیم‌ها بپرسد و خداداد قول می‌دهد تا جواب را برایشان بیاورد. او پس از آن که به آن سه حکیم می‌رسد سه سوال دوستانش را می‌پرسد. اما فقط می‌توانست سه سوال مطرح کند و سه حکیم پس از پاسخ سوال سوم ناپدید شده و او از طرح سوال خودش محروم می‌شود اما در مسیر بازگشت، پاداشی خوب برای مهربانی خداداد در انتظار اوست.

در این نمایش مجتبی معاف، ناصر احمدی‌فر، همایون صلاحی، علی افشاری و حسن دادشکر به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

همچنین زنده یاد بیژن نعمتی‌شریف طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را بر عهده داشته است، آهنگسازی آن از سوی امیر بکان انجام شده و طراحی، اجرای پوستر و بروشور آن را ابوالفضل همتی‌آهویی بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.