سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۸

سلطانی: رأی افراد در انتخابات ریاست جمهوری باید مخفی باشد/ هنرمندان کاری نکنند که دوباره پشیمان شوند!

مصطفی سلطانی

سینماپرس: مصطفی سلطانی کارگردان سینما در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی های بی سواد برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: بنده معتقدم رأی افراد در انتخابات ریاست جمهوری باید مخفی باشد؛ همانطور که همیشه رأی بزرگان کشور مخفی بوده!؛ واقعاً چه دلیلی دارد اگر کسی به تصمیمی رسیده آن را عیان و آشکار کند و فریاد بزند؟ بنده معتقدم همه مردم باید در کنار هم رأی بدهند و همانطور که هیچ یک از اقشار دیگر رأی خود را فریاد نمی زنند سلبریتی ها نیز نباید این کار را انجام دهند.

کارگردان فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هنرمندان کاری نکنند که دوباره پشیمان شوند! بعضی اوقات پشیمانی سودی برای ما و جامعه ندارد. دیگر ندانم کاری بس است و کسی که یک بار راه را خطا رفته نباید خطایش را مجدداً تکرار کند.

وی ادامه داد: هنر جایگاه خاصی دارد و فردی که عنوان «هنرمند» را با خود به یدک می کشد هرگز نباید در عرصه هایی که در آن سواد و تخصص کافی و لازم را ندارد اظهارنظر کند و بخشی از افراد جامعه را بدون داشتن آگاهی به سمتی هدایت کند که نتیجه خوبی در پی ندارد.

سلطانی با بیان اینکه یک هنرمند باید بابت رأی خود بتواند حرف بزند و نقد داشته باشد اظهار داشت: هنرمندان باید از افرادی در انتخابات حمایت کنند که به وعده های شان عمل کرده اند. هنرمند نباید با وعده و حرف نمایندگان تصمیم به حمایت از آن ها بگیرد و باید موشکافانه عملکرد پیشین کاندیداها را بررسی کند و به نتیجه درست دست پیدا کند.

این سینماگر در پایان این گفتگو متذکر شد: هنرمند باید جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی هدایت کند نه اینکه جامعه را دچار اضمحلال و نابودی کند. من امیدوارم در انتخابات مهم پیش رو با توجه به تجربیات تلخ گذشته دیگر هرگز شاهد چنین رفتارهایی از سوی سلبریتی ها نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.