جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

در روزهای ابتدایی «شو» ی جهانی فجر چه گذشت؟

از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بحران کرونا تا ورشکستگی مضحک و عدم استقبال از این رویداد بودجه بربادده توسط دست اندرکاران زبده سینما و رسانه!

محمدمهدی عسگرپور و رضا میرکریمی در دومین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: شوی جشنواره جهانی فجر در حالی برگزار می شود که علیرغم تأکیدات مسئولان بهداشتی کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی شامل فاصله گذاری اجتماعی، داشتن ماسک و... توسط برخی شرکت کنندگان رعایت نمی شود و احتمال شیوع موج جدید کرونا در هفته های پس از برگزاری این رویداد بسیار محتمل است!

به گزارش خبرنگار سینماپرس ورشکستگی مضحک و عدم استقبال از این رویداد بودجه بربادده توسط دست اندرکاران زبده سینما و رسانه از جمله نکات حائز اهمیت اولین روزهای برگزاری شوی جشنواره جهانی فجر بود.

بسیاری از شرکت کنندگان در این رویداد بی هویت تنها به عشق خرید از فودکورت پردیس سینمایی چارسو در این رویداد شرکت کرده و به جای حضور در سالن نمایش فیلم ها حضوری موثر و چشمگیر در غرفه های خرید مواد غذایی دارند و بی تردید اگر این امکان خرید فراهم نبود استقبال از این فودکورت هم صورت نمی گرفت!

متأسفانه دست اندرکاران این رویداد هیچ نظارتی بر روی حاضران ندارند و هر فردی که بلیت نمایش فیلم ها را در دست داشته باشد حتی بدون هرگونه ارتباطی به سینما و رسانه می‌ تواند وارد سالن ها شده و به تماشای فیلم ها بنشیند در این میان بازار سلفی گرفتن بدون ماسک با بنرهای جشنواره و همچنین هنرمندان درجه چندم حاضر در این رویداد نیز بسیار داغ است!

از سوی دیگر فقدان نظم و برنامه ریزی باعث شد تا پس از آغاز این رویداد یک فیلم به جمع آثار حاضر در جشنواره اضافه شود. فیلم سینمایی «گیجگاه» ساخته عادل تبریزی که در جشنواره ملی فجر نیز حضور داشت به بخش فیلم‌های ژانر معاصر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شد و از پنجشنبه ۶ خرداد ماه در جدول اکران سینماهای نمایش دهنده آثار جشنواره قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.