سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴

دهه اول محرم و10 اپیزود از مجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد"

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

دهه اول محرم 10 اپیزود از مجموعه 90 قسمتی "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" با حال و هوای ویژه‌ ایام محرم روی آنتن شبکه تهران قرار می گیرد.<BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، اپیزودهای همپای پیاده،دورونزدیک،دعوت،همین نزدیکی ها،ورای زندگی معمول،افشای راز،هشدار ،قرارعاشورا،انگار گفته بودی ،همنوعت را دوست بدار از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد "در ایام محرم هر شب از شبکه تهران پخش می شود.

اپیزود "همپای یک پیاده" به کارگردانی رضا ابوفاضلی و با حضور اصغر محبی، آرتمیس ورزنده و حامد وحید داستان دختر عمو و پسرعمویی روایت می‌شود که دخترعمو علاقه‌ای به ازدواج با پسرعمویش ندارد و شیفته استادش است. پسرعمو دست به هرکاری می‌زند تا مانع ازدواج دخترعمویش شود اما....
اپیزود " دور و نزدیک" را احمد معظمی کارگردانی کرده است و مینا جعفرزاده، علیرضا ثانی‌فر و سمیرا حسینی ایفاگر نقش‌های اصلی آن هستند.
در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: پزشکان عزیز خانم مادر عباس را که به بیماری سرطان دچار است، جواب کرده‌اند. عزیز خانم در آخرین روزهای عمرش از عباس می‌خواهد تا قبری در امامزاده واقع در محله‌شان برایش تهیه کند. عباس که از لحاظ مالی قادر به خرید قبر نیست به ناچار اقدام به فروختن تاکسی‌اش که تنها سرمایه زندگی‌اش است می‌کند... .

****************************
عبدالرضا زهره‌کرمانی، نگین معتضدی و بهرام علیان در "دعوت" به کارگردانی مسعود رشیدی ایفای نقش کرده‌اند. این اپیزود داستان مهندسی جوان را روایت می‌کند که در عتبات عالیات مشغول به کار است. او قصد دارد با دختری مسیحی ازدواج کند اما به دلیل سستی اعتقادات و ایمانش از دختر نمی‌خواهد تا به دین اسلام ایمان بیاورد تا این‌که...

****************************
اپیزود "همین نزدیکی‌ها" به کارگردانی مسعود رشیدی داستان پزشکی است که پسرش نیاز به پیوند قلب دارد و شرایط بدی را سپری می‌کند. بیماری که تشخیص داده شده مرگ مغزی است و آماده می‌شود تا پیوند قلب صورت گیرد، توسط دکتر دوباره معاینه می‌شود او متوجه می‌شود بیمار تنها در کما است و مرگ مغزی صورت نگرفته است... .یوسف مرادیان، کتانه افشارنژاد، مجید سعیدی، محسن اصلانی و فریبا ترکاشوند در "همین نزدیکی‌ها" ایفای نقش کرده‌اند.

***************************

نوید مهین‌دوست در "ورای زندگی معمولی" داستان مدیر فنی یک چاپخانه را روایت می‌کند که به اشتباه یکی از کارگران را مقصر خطای روی داده در چاپخانه می‌داند و باعث اخراج این کارگر می‌شود اما .....طوفان مهردادیان، فرهاد مهدوی و رضا مولایی ایفاگر نقش‌های اصلی "ورای زندگی معمولی" هستند.

****************************

"افشای راز" که اولین روزهای تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد، قصه راز سر به مهر یک خانواده است که فردی سودجو با آگاهی از آن سعی در اخاذی از این خانواده دارد غافل از آن‌که... . فخرالدین صدیق‌شریف، محمدرضا نوروزی، سودابه علیپور و علی حسن‌پور در این اپیزود حضور دارند.

****************************

"هشدار" به کارگردانی احمد معظمی داستان یک تاجر فرش بازار است که از حسن نیت همسایه حجره‌اش سوءاستفاده می‌کند و از او می‌خواهد تا شهادتی برعلیه دامادش در دادگاه بدهد… . رامین پورایمان، رحمان باقریان، عزت‌الله جامعی و طوفان مهردادیان بازیگران اپیزود "هشدار" هستند.

****************************
اپیزود قرار عاشورا" به کارگردانی احمد معظمی ، "انگار گفته بودی" به کارگردانی نوید میهن‌دوست وهمنوعت را دوست بدار نیز مرحله پیش‌تولید را سپری می‌کنند.سمانه پاکدل و کاوه خداشناس از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در "قرار عاشورا" قطعی شده است و انتخاب بازیگران ادامه دارد.

مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" هر شب در ایام محرم ساعت19پخش می شود،تکرار سریال رو ز بعد ساعت 23 می باشد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.