دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۲۸

مصیبی: هیچ یک از انتظارات ما در حوزه سینما برآورده نشد/ وقتی قرار نیست هیچ یک از مشکلات برطرف شود بهتر است سکوت کنیم!

سحر مصیبی

سینماپرس: سحر مصیبی مستندساز در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: هیچ یک از انتظارات ما طی ۸ سال گذشته در حوزه سینما برآورده نشد، همانطور که در سایر دولت ها هیچ گاه انتظارات تمامی اهالی سینما برآورده نشد از این رو معتقدم واقعاً دیگر هیچ فایده ای ندارد که حتی انتظارات خود را بخواهیم بیان کنیم!

کارگردان مستند داستانی «صفر تا سکو» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده معتقدم وقتی قرار نیست هیچ یک از مشکلات برطرف شود بهتر است سکوت کنیم! متأسفانه هیچ یک از مسائلی که ما انتظار داشتیم در دولت گذشته برطرف شود، نشد و از این رو نوعی ناامیدی در دل هنرمندان به وجود آمد که همچنان این ناامیدی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که دولت جدید مستقر نشود و مسئولان فرهنگی و سینمایی آن انتخاب نشوند و کارشان را آغاز نکنند و ما عملکرد آن ها را رصد نکنیم و متوجه نشویم که آیا آن ها دغدغه رشد و اعتلای سینما را دارند و یا می خواهند کارهایی انجام دهند که منفعتی برای هنرهفتم در پی ندارد بهتر است سکوت کنیم و سپس اگر متوجه شدیم که اوضاع مناسبی در سینما حاکم شده مطالبات و خواسته های مان را از مدیران فرهنگی و سینمایی بیان کنیم.

مصیبی در خاتمه اظهاراتش افزود: بی شک سینمای کشور امروزه سرشار از معضلات و مشکلات پیچیده است و فردی که قرار است اداره امور سینمایی را در دست بگیرد باید فردی خبره، آگاه، کاربلد و دغدغه مند باشد که بتواند سینما را از این ورطه هولناک نجات دهد و مشکلات سینما را برطرف نماید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.