شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

اکبر رحمتی:

کسی که شغل بازیگری را انتخاب می‌کند اگر جدی با این هنر برخورد کند و این هنر برایش مسئله و عشقش باشد حتما موفق می‌شود

اکبر رحمتی در تشییع پیکر نصرت‌الله کریمی

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: سریال «زیر خاکی ۲» علاوه بر داستان و قصه جذاب کارگردان خوبی داشت همچنین موفقیتی که فصل اول این مجموعه در بین مخاطبان پیدا کرد و با استقبال خوبی از سوی بیننده مواجه شده بود پذیرفتم در این مجموعه پر مخاطب به ایفای نقش بپردازم.

به گزارش سینماپرس، اکبر رحمتی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا در سریال تلویزیونی «زیر خاکی ۲» به ایفای نقش پرداختم و شاید این سوال برای مخاطبان پیش بیاید که چه شد من این بار در سریالی نسبتا طنز همچون «زیر خاکی ۲» ظاهر شدم، اما من قبلا هم در آثاری همچون سریال طنز «محله بهداشت» حضور داشتم که آن سریال هم مانند سریال «زیر خاکی ۲» سریالی کاملا طنز نبود بلکه جنبه آموزشی داشت و رگه‌های طنز در آن دیده می‌شد.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» پیرامون علت پذیرش حضور خود در سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کزد: سریال «زیر خاکی ۲» علاوه بر داستان و قصه جذاب کارگردان خوبی همچون جلیل سامان داشت همچنین موفقیتی که فصل اول این مجموعه در بین مخاطبان پیدا کرد و با استقبال خوبی از سوی بیننده مواجه شده بود پذیرفتم در این مجموعه پر مخاطب به ایفای نقش بپردازم.

رحمتی با اشاره به چالش‌های حضور در آثار طنز بیان کرد: حضور در «زیر خاکی ۲» برای من چالش خاصی نداشت چراکه قبلا هم در آثار طنز حضور داشتم البته نه به آن صورت طنز مطلق، به طور کلی من کارهایی که مثل استنداپ کمدی و کارهایی که مطلق طنز است را دوست ندارم، ولی من کارهایی طنزی داشته ام که هم مفرح بودند و هم به هر حال یک طنز سنگینی در آن‌ها شکل گرفته بوده نه هجو.

رحمتی: با «زیر خاکی 2» به تلویزیون باز می‌گردم/پزمان جمشیدی یک بازیگر کاربلد است

رحمتی سریال تلویزیونی «زیر خاکی ۲» را یک اثر جدی با ریشه‌های طنز دانست و ابراز کرد: «زیر خاکی ۲» طنز نیست بلکه یک کار جدی است حالا ممکن است رگه‌هایی از طنز در آن وجود داشته باشد، ولی کار قصه کاملا جدی دارد.

این بازیگر تلویزیون پیرامون زمان ضبط مجموعه «زیر خاکی ۲» اظهار کرد: زمان ضبط سکانس‌های من در مجموعه «زیر خاکی ۲» تمام شده و البته این را هم باید بگویم که من در این مجموعه محبوب نقش طولانی نداشتم بلکه در قالب یک نقش مکمل به ایفای نقش پرداخته‌ام.

وی با اشاره به گروه بسیار خوب سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کرد: سریال «زیر خاکی ۲» محیط کار خیلی خوبی داشت و همکاران خوبی در این مجموعه داشتم به ویژه کارگردان آن جلیل سامان، من در این سریال بیشتر با خسرو احمدی و پژمان جان جمشیدی همبازی بودم.

بازیگر محموعه تلویزیونی «پدر» پیرامون جذابیت همکاری با پژمان جمشیدی بیان کرد: پژمان جمشیدی بسیار به کارش علاقمند و در آن جدی است، و از نظر من وی بازیگری موفق است چراکه کار برایش جدی بوده و هر کاری را که شما جدی بگیرید و برایش زحمت بکشید و در آن مطالعه داشته باشید قطعا با نقش خود برخوردی موفق خواهید داشت، کسی که شغل بازیگری را انتخاب می‌کند اگر جدی با این هنر برخورد کند و این هنر برایش مسئله و عشقش باشد حتما موفق می‌شود، پژمان جمشیدی نیز در کارش این گونه بوده و در کارش نشان داده که خیلی جدی است.

رحمتی همچنین به جذابیت همکاری با جلیل سامان اشاره و خاطرنشان کرد: جلیل سامان بسیار کارگردان نکته سنج، دقیق و کار بلد است و بسیار استادانه با گروه برخورد می‌کند، از آنجایی که من در این مجموعه نقش کوتاهی داشتم نمی‌دانم دقیقا از چه زمانی وارد سریال می‌شوم، اما می‌توانم بگویم که در قالب شخصیتی که یک شعبه نفت فروشی در محل دارد وارد داستان می‌شوم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.