چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

تصمیم بر این است که برای «اکران عید فطر» فیلم جدیدی روی پرده نرود و همان فیلم‌های «اکران نوروز» به اکران خود ادامه دهند

سالن سینما

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: به دلیل اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ با تعطیلی نزدیک به دو ماه مواجه بودیم بنابراین اکران فیلم‌های اکران نوروز بعد از عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان پیرامون فیلم‌های منتخب اکران عید فطر گفت: ما از ابتدای سال ۱۴۰۰ زمانی نگذشته بود که با تعطیلی ناشی از محدودیت‌های ویروس کرونا مواجه شدیم به همین خاطر فیلم‌های اکران نوروزی زمان زیادی را برای فروش در گیشه نداشتند.

وی در همین راستا ابراز کرد: با توجه به مدت زمان بسیار کمی که فیلم‌های اکران نوروز داشتند بنا بر تصمیم شورای صنفی نمایش قرار بر این است که برای اکران عید فطر فیلم جدیدی روی پرده نرود و همان فیلم‌های اکران نوروز نیز به اکران خود ادامه دهند.

لازم به ذکر است، سینمای سال ۱۴۰۰ با اکران پنج فیلم در قالب اکران نوروزی همراه بود، آثاری همچون «خون شد»، «لاله»، «تکخال»، «هفته‌ای یکبار آدم باش» و خورشید که همگی در کنار یکدیگر تا قبل از تعطیلات کرونایی نتوانستند به فروشی در مجموع پانصد میلیون تومانی دست یابند، اتفاقی که نشان می‌دهد سینما سال ۱۴۰۰ همچون سال گذشته همچنان در بحران کرونا و نبود مخاطب به سر می‌برد.

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.