سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

کارگردان سریال «بوتیمار» :

با توجه به معذوریت‌ها و محدودیت‌های تولیدی که داشتیم از بازیگرانم دفاع می‌کنم

علیرضا نجف زاده

سینماپرس: علیرضا نجف‌زاده کارگردان سریال «بوتیمار» درباره ویژگی‌های این سریال که نگاهی طنز و شیرین به کرونا دارد و ترکیب بازیگران آن، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا نجف زاده کارگردان سریال «بوتیمار» درباره این مجموعه که از هفته بعد روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود به مهر بیان کرد: قسمت ابتدایی این سریال در تهران اتفاق می‌افتد و بعد از آن ادامه قصه در شمال کشور رخ می‌دهد. همچنین قصه در زمان کروناست و خیلی از بازیگران در بسیاری از صحنه‌ها ماسک دارند.

وی ادامه داد: ما سعی داشتیم در این حال و هوا کمی شوخی داشته باشیم و بتوانیم روی حال خوب مردم تاثیر بگذاریم. قصه‌های اجتماعی از بطن جامعه نشات می‌گیرد با توجه به اینکه بیش از یک سال است که جامعه درگیر کروناست ما هم سعی کردیم به کرونا نگاه ویژه‌تری داشته باشیم و تلاش کردیم نگاهی شیرین و طنز به این یادگار تلخ در این مقطع از تاریخ وجود داشته باشد.

این کارگردان در توضیحاتی درباره دومین سریال خود در مقایسه با «زوج و فرد» یادآور شد: «بوتیمار» سریالی موقعیت محور است و فکر می‌کنم بینندگان با آن ارتباط برقرار کنند و موفق تر از «زوج و فرد» باشد.

نجف‌زاده درباره عنوان سریال نیز بیان کرد: «بوتیمار» نام پرنده‌ای است که خیلی خست به خرج می‌دهد و حتی اگر لب دریا باشد آب نمی‌خورد تا برای فردایش آب داشته باشد این سریال هم نوعی تلنگر به مخاطب است که بگوید در لحظه حال زندگی کند.

وی درباره بازیگران طنز این سریال عنوان کرد: با توجه به معذوریت‌ها و محدودیت‌های تولیدی که داشتیم از بازیگرانم دفاع می‌کنم. در این سریال بیننده‌ها به نظرم با یک حمید لولایی متفاوت رو به رو می‌شوند او در این سریال کاملاً جدی بازی می‌کند و امیدوارم توانسته باشم خروجی خوبی از بازیگران بگیرم.

نجف‌زاده درباره حضور علی صبوری نیز بیان کرد: هر بازیگری می‌تواند یک شروعی داشته باشد علی صبوری از استندآپ کمدین‌های «خندوانه» شروع کرد و خیلی از بازیگران دیگر هم که بازیگران خوبی هستند از همان جا شروع کردند و صرف اینکه کسی در آن فضا هست یا در فضای مجازی بوده است نمی‌تواند برای حضور یا عدم حضورش در بازیگری تعیین‌کننده باشد و این توانمندی‌های آدم‌هاست که تعیین‌کننده است. فکر می‌کنم علی صبوری هم نسبت به کار قبلی‌ای که بازی کرد در اینجا متفاوت‌تر بوده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.