یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۲

کیوان نیا: سلبریتی ها به هیچ عنوان صلاحیت و شایستگی اظهارنظر در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی را ندارند/ مردم با تحریک سلبریتی ها دچار «جوزدگی» نشوند!

شاهرخ کیوان نیا

سینماپرس: شاهرخ کیوان نیا مستندساز در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: سلبریتی ها به هیچ عنوان صلاحیت و شایستگی اظهارنظر در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی را ندارند و متأسفانه چون تاکنون هیچ برخورد قاطعانه و قهری با آن ها صورت نگرفته خود را محق می دانند که در زمان های مقتضی مواضع خود را در حوزه های سیاسی، اجتماعی و... بیان کنند در صورتی که اصلاً سواد چنین کاری را ندارند و هرگونه اظهارنظر ایشان جامعه را به بیراهه هدایت می کند.

کارگردان مجموعه مستند «موزه های جنگ دنیا» و «از کربلا تا قدس» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده فکر نمی کنم چنین رفتار نابخردانه ای که ما از سلبریتی ها در کشورمان شاهد هستیم در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود داشته باشد و در جایی مرسوم باشد! این باعث شرم و تأسف است که سلبریتی های ما صرفاً بر اساس «جوزدگی» و بدون دانش و مطالعه کافی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و... دست به چنین حرکاتی می زنند و جامعه را دچار تشتت می کنند.

وی ادامه داد: من امیدوارم جلوی رفتار نادرست سلبریتی ها گرفته شود؛ کسی که تخصصی در حوزه های مهم سیاست و جامعه شناسی ندارد چرا باید به خود اجازه دهد راجع به مسائلی اظهارنظر کند و طیف انبوهی از مردم را با خود همراه سازد و بعداً از این کارش ابراز ندامت کند؟ این ابراز ندامت به چه دردی می خورد؟ آیا می تواند زمان را به عقب برگرداند؟

کیوان نیا در همین راستا تصریح کرد: مردم با تحریک سلبریتی ها دچار «جوزدگی» نشوند! من امیدوارم سایر آحاد افراد جامعه و به ویژه نسل جوان از این به بعد دنباله روی سلبریتی ها نشوند. ما همه به خوبی می دانیم که آن ها خود را ذی حق می دانند که راجع به هر مسأله ای اظهارنظر کنند در صورتی که اصلاً سواد و درک کافی برای این کار ندارند.

این مستندساز در پایان این گفتگو متذکر شد: من بسیار متأسفم که برخی از این سلبریتی ها شأن خود را حفظ نمی کنند و برای برخی افراد به مثابه یک ابزار می شوند تا او بتواند در میدان سیاست پیروز شود! من امیدوارم دیگر هرگز شاهد چنین رفتارهایی نباشیم و اگر بودیم مردم این بار خط خود را از خط سلبریتی ها جدا کنند و با علم و آگاهی و مطالعه و تحقیق و پژوهش کافی پای صندوق های رأی رفته و فرد اصلح را برگزینند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.