یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان؛

مهلت ارسال آثار اصلی منتخبانِ مسابقه‌ فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون اعلام شد

نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: برگزیدگان مرحله‌ی اولِ پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، به تفکیک از ۳ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا نسخه اصلی آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه این مسابقه با انتشار آیین‌نامه‌ای از منتخبان بخش‌های مختلف این رویداد درخواست کرده است تا در تاریخ‌های اعلام شده آثارشان را در پایگاه پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان به نشانی www.cinema.kpf.ir منتشر کنند.

بر همین اساس، برگزیدگان هر بخش از ساعت ۸ صبح روز اعلام شده برای ارسال اثر تا ساعت ۲۴ روز پایان ارسال اثر باید به‌ترتیب در بخش «پویانمایی» روز ۳ تا ۵ خرداد، بخش «نمایش‌نامه» از ۷ تا ۹ خرداد، بخش «فیلم‌کوتاه» از ۱۱ تا ۱۳ خرداد و بخش «سینمایی بلند» از ۱۵ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به پایگاه مسابقه مراجعه و آثارشان را با توجه به مقررات مشخص شده، بارگذاری کنند.

بر اساس این خبر، در مرحله‌ی اول این مسابقه ۱۹ اثر در بخش «پویانمایی»، ۲۳ اثر در بخش «نمایش‌نامه»، ۴۵ اثر در بخش «فیلم کوتاه» و ۵۳ اثر در بخش «سینمایی بلند» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و کشف استعدادهای خلاق و تبادل دستاوردهای حوزه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباطات و تبادل تجربه در زمینه‌های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

آیین‌نامه مرحله دوم پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.