سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

اردوکشی انحرافی سلبریتی ها در انتخابات/۴

اطیابی: ورود احساسی و بدون شناخت کافی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای مورد نظرشان اشتباه است/ هنرمندان باید همواره منافع ملی را مدنظر داشته باشند

مسعود اطیابی

سینماپرس: سیدمسعود اطیابی تهیه کننده و کارگردان سینما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اردوکشی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای موردنظرشان گفت: ورود احساسی و بدون شناخت کافی سلبریتی ها برای حمایت از کاندیدای مورد نظرشان اشتباه است و باعث می شود مانند آنچه در گذشته شاهد بودیم پس از مدتی این حمایت برای آن ها توأم با پشیمانی باشد!

کارگردان فیلم های سینمایی «ماه گرفتگی» و «خاک و مرجان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: انتخابات نیاز به شور و شوق دارد و قطعاً همه مردم با هر تفکر و اندیشه ای باید وارد میدان شوند و شور و شوق خود را نشان دهند و برای پیروزی تفکر و اندیشه شان در انتخابات تلاش کنند اما آنچه در این راستا بسیار مهم است چگونگی تبلیغ و چگونگی حمایت از نامزدهای مورد نظر است.

وی ادامه داد: اینکه برخی حمایت ها بدون تحقیق جامع و کامل و از سر احساسات باشد بسیار غلط و دارای اشکال است؛ بنده معتقدم یک هنرمند زمانی می تواند از یک کاندیدا حمایت کند که شناخت کافی روی وی داشته باشد. این مسأله نه تنها در خصوص هنرمندان که برای هریک از اقشار جامعه صدق می کند. ما اگر با شناخت و آگاهی و مطالعه کافی از یک کاندیدا حمایت کنیم قطعاً بعداً هیچ پشیمانی از این حمایت نخواهیم داشت.

این سینماگر در خاتمه اظهاراتش متذکر شد: هنرمندان باید همواره منافع ملی را مدنظر داشته باشند؛ من امیدوارم یکایک هنرمندان در انتخابات پیش رو با شناخت عمیق و با دوری کامل از احساسات دست به انتخاب فرد اصلح بزنند تا ان شاالله ثمره این اتفاق موجب تحولات مثبت در تمامی ارکان کشور به ویژه در حوزه بسیار مهم فرهنگی و هنری شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.