چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

در خواست «مهدی سجاده چی» از «قوه قضاییه»:

باز هم این جلسات امتداد پیدا کند که درباره چالش‌های مطرح شده گفت‌وگوی بیشتری انجام شود

مهدی سجاده چی

سینماپرس: مهدی سجاده چی از هنرمندان حاضر در جلسه دیدار هنرمندان با رییس قوه قضاییه درباره این جلسه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی سجاده چی فیلمنامه نویس، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار اخیر هنرمندان با رئیس قوه قضاییه گفت: در این دیدار با توجه به افرادی از هنرمندان که در جلسه حاضر بودند صحبت‌های زیادی انجام شد. هرکس از دغدغه‌های خود گفت، بنابراین وقت جلسه اجازه نمی‌داد که درباره چالش‌های مطرح شده بحث و گفت‌وگوی مفصلی انجام شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که هنرمندان می‌توانند از زندان‌ها و مراکز آسیب‌های اجتماعی بازدید کنند و اطلاعاتشان در اختیار هنرمندان برای ساخت فیلم قرار بگیرد.

این فیلمنامه نویس در ادامه افزود: چون برای اولین بار بود که همچین اتفاقی افتاد و با توجه به اینکه باید تا قبل از اذان مغرب جلسه تمام می‌شد لازم است باز هم این جلسات امتداد پیدا کند که درباره چالش‌های مطرح شده گفت‌وگوی بیشتری انجام شود.

سجاده چی در پایان گفت: طبیعتا آن دسته از هنرمندانی که در جلسه بودند و حتی آن‌هایی که نبودند می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی قوه قضاییه یا معاونت پیشگیری پرونده‌ها را تحویل بگیرند؛ البته در خصوص عملی شدن این قضیه فرصت نشد که صحبت شود، اما به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه نباشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.