یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

ناهید مسلمی:

حمایت از تولیدات «تله تاتر» می‌تواند خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشیتی تئاتری‌ها را حل کند

ناهید مسلمی

سینماپرس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به نظرم در این دوران نقش تلویزیون و شبکه ۴ در بحث حمایت از تولیدات تله تاترها که روزگاری رونق زیادی در شبکه ۴ داشت می‌تواند خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشیتی تئاتری‌ها را حل کند.

به گزارش سینماپرس، ناهید مسلمی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضور دوباره خود در عرصه تئاتر گفت: آخرین نمایشی که قبل از شیوع کرونا بازی کردم نمایش «خرچنگ‌های خانگی.» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی بود، که در سالن چارسو تئاتر شهر روی صحنه رفت. امیدوارم شرایط اجرای مجدد این نمایش به زودی فراهم شود.

وی در همین رابطه تاکید کرد: در این مدت چند پیشنهاد بازی داشتم که متن و نقشش مورد توجهم نبود و آن‌ها را نپذیرفتم. حالا هم در ۴ نمایش رادیویی تولد، خط قرمز و خط آخر و ره صد ساله به کارگردانی مهرداد عشقیان بازی کرده‌ام که محوریت آن‌ها درباره فضای مجازی و چالش‌های مربوط به آن است و در این نمایش به خوبی ابعاد حضور و استفاده مردم از فضای مجازی و به خصوص جوان‌ها در بوته نقد و بررسی قرار می‌گیرد. در این چهار نمایش نقش چهار مادر با ویژگی‌های متفاوت را بازی کردم. مادرانی که نماد مادران دلسوز و مهربان ایرانی هستند.

مسلمی در ادامه ضمن اشاره به شرایط کرونا افزود: در شرایط فعلی بازگشایی سالن‌های نمایشی و الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش استفاده از نیمی از ظرفیت سالن‌های تئاتر در بحث اقتصادی برای گروه‌های تئاتری چالش‌های زیادی را به واسطه مسائل مالی به وجود آورده است و باید مسئولین به فکر این مسئله باشند.

این بازیگر رادیو با تاکید بر به کارگیری راه‌های جدید برای کمک به هنرمندان تئاتر خاطرنشان کرد: به نظرم در این دوران نقش تلویزیون و شبکه ۴ در بحث حمایت از تولیدات تله تاترها که روزگاری رونق زیادی در شبکه ۴ داشت می‌تواند خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشیتی تئاتری‌ها را حل کند.

مسلمی پیرامون حضور در سریال نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» گفت: این اثر جزو آن دسته آثاری است که هم در هنگام بازی و هم در هنگام تماشای آن حال خوبی دارم، خوشبختانه اثر برای مخاطبان جذابیت‌های فراوانی داشته و بازخوردها برای شخص من هم بسیار مثبت بوده است.

وی دلیل اصلی موفقیت سریال «می خواهم زنده بمانم» را اینگونه توصیف کرد: از نظر من مهمترین دلیل موفقیت سریال فیلمنامه خوب، مسنجم و خط داستانی آن است، از سویی کاراکترها پرداخت خوبی شده اند و همین باعث شده تا کار بازیگر برای ایفای نقش راحت باشد.

بازیگر سریال «میخواهم زنده بمانم» درباره کارگردانی شهرام شاه حسینی اضافه کرد: تجربه سال‌ها فعالیت موفق را به خوبی می‌توان در رفتار شهرام شاه حسینی مشاهده کرد، این اتفاق در اولین گام در انتخاب صحیح بازیگران قابل مشاهده است، وی نقش‌ها را می‌شناسد و به دنبال بهترین گزینه برای بازی آن نقش رفته و به هیچ وجه خودش را درگیر حضور برخی افراد محدود نکرده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.