یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

در ۱۶ اردیبهشت؛

مستند «خان طومان هفت خوان عشق» رونمایی می‌شود

حاج قاسم سلیمانی

سینماپرس: قرار است مستند «خان طومان هفت خوان عشق» در ۱۶ اردیبهشت، سالگرد شهدای خان‌طومان رونمایی شود.

به گزارش سینماپرس، مستند «خان طومان هفت خان عشق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی سیاوش چاوشی به موضوع حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خان طومان افتاده است، می‌پردازد.

از آنجا که در منطقه خان طومان سوریه نزدیک به ۴۰ شهید ایرانی در فواصل مختلف زمانی طی چند مرحله عملیات به شهادت رسیدند. در این مستند مراحل مختلف دست به دست شدن این منطقه بین نیروهای جبهه مقاومت و تکفیری‌ها به طور کامل پرداخته می‌شود.

در این مستند به گوشه‌ای از مجاهدت شهید مدافع حرم محمود رادمهر از دیده بان‌های لشگر ۲۵ کربلا هم پرداخته می‌شود و نحوه شهادت ایشان روایت می‌شود.

در این مستند سعی شده به ابهامات مختلفی در شکسته شدن آتش بست توسط، تفکیری‌ها و شهادت ۱۶ نفر از، مدافعان حرم مازندران پاسخ داده شود.

مستند «خان طومان هفت خوان عشق» رونمایی می شود

بخشی از این مستند نیز به نقش حاج قاسم سلیمانی در میدان خان طومان از زبان همرزمانش می‌پردازد. قرار است این مستند در سالگرد شهدای، خان طومان ۱۶ اردیبهشت از شبکه یک سیما رونمایی شود.

کارگردان و تدوین: سعید چاری، تهیه کننده: سیاوش چاوشی، نویسنده و راوی متن: ثنا صادقی تصویربردار: علی توفیقی، جانشین تهیه کننده: محمدرضا رحمانیان، عکاس: محمد اسدی، مشاور پروژه: دکتر سرهنگ مجید جوشقانی و ...

نظرات

  • ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۲:۳۸
    0 0
    ساعت پخش خان طومان چه ساعتیه؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.