شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

در همکاری با حاتمی‌کیا؛

طراح صحنه «خورشید» مدیر هنری «موسی» شد

کیوان مقدم

سینماپرس: کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران به عنوان مدیر هنری سریال حضرت موسی (ع) انتخاب شده است و این روزها با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری دارد.

به گزارش سینماپرس، کیوان مقدم طراح صحنه سینمای ایران است که سال‌ها با کارگردانان مختلفی همکاری داشته و به تازگی به سریال الف فاخر «موسی» پیوسته است.

سال گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان مطرح سینمای ایران به‌عنوان کارگردان نهایی سریال انتخاب و مشغول بازنویسی متن فیلمنامه این سریال شد.

حالا در جدیدترین خبرها از این پروژه تلویزیونی فاخر کیوان مقدم به عنوان مدیر هنری آن انتخاب شده است که در سخنان کوتاهی با تأیید این خبر به مهر بیان کرد: پروژه «موسی (ع)» ظرفیت و حجم بالایی برای بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه را دارد بنابراین، جلسات متعددی را در این روزها با متخصصان این حرفه برای تلفیق دکورهای واقعی و مجازی خواهم داشت.

کیوان مقدم سابقه دریافت ۲ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر دارد که به خاطر فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی بوده است.

مقدم البته با کارگردانان شاخصی همکاری داشته و از جمله آنها می‌توان به اصغر فرهادی در فیلم‌های «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» اشاره کرد. او همچنین در تلویزیون در طراحی صحنه مجموعه‌های محمد رحمانیان از جمله «نیمکت» همکاری داشته است و طراحی سریال «سرزمین کهن» مجموعه تاریخ معاصر به کارگردانی کمال تبریزی که هنوز موفق به پخش نشده است از دیگر تجربه‌های اوست.

سریال حضرت موسی (ع) به همراه «سلمان فارسی» دو پروژه بزرگ تلویزیون هستند که یکی این روزها به کارگردانی داوود میرباقری در حال تصویربرداری است اما هنوز تولید دیگری کلید نخورده است. ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی و سید احمد میرعلایی تهیه‌کنندگی پروژه «موسی (ع)» را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.