چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

با حکم «سیدصادق موسوی»:

«احمد الستی» رئیس شورای عالی آموزش «انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب شد

احمد الستی

سینماپرس: طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران احمد الستی به سمت مشاور عالی معاونت فرهنگی و آموزش و رئیس شورای عالی آموزش انجمن منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، حکمی از سوی سیدصادق موسوی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، احمد الستی به سمت مشاور عالی معاونت فرهنگی و آموزش و رئیس شورای عالی آموزش انجمن منصوب شد.

مشاوره در زمینه طرح و برنامه‌های آموزشی، همکاری در برگزاری همایش مطالعات فیلم کوتاه، مشاوره و برنامه‌ریزی در اجرای دوره‌های آموزش مجازی سینما و کارگاه‌های تخصصی، دانش‌افزایی مربیان، ارتباط با مدارس سینمایی بین‌المللی و همکاری در تهیه روش‌ها و سرفصل‌های نوین فیلم‌سازی، تألیف، ترجمه، نشر کتب و مقالات و سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی و آموزش انجمن، عمده فعالیت‌های ایشان در این سمت است.

احمد الستی دارای مدرک دکتری زیباشناسی سینما از دانشگاه تگزاس در دالاس آمریکا، استاد پیشکسوت بسیاری از دانشگاه‌های سینمایی کشور و دارای سابقه زیاد در زمینه فیلم کوتاه بوده، تا کنون و در طی چند دهه در سمت‌هایی چون عضو و رئیس هیأت داوران، عضو و رئیس هیأت انتخاب، استاد دوره‌های دانش‌افزایی مربیان، دبیر علمی همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی در جشنواره‌ها و دفاتر و… همراه و هم قدم انجمن سینمای جوانان ایران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.