چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

پنجشنبه ها از ساعت ۱۲:۳۰؛

«خانواده تهرانی» به «رادیو تهران» می‌آید

رادیو تهران

سینماپرس: برنامه جدید «خانواده تهرانی» از رادیو تهران با تمرکز بر خانواده، پنجشنبه ها از ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، برنامه جدید «خانواده تهرانی» با محوریت خانواده تدارک دیده شده است و به موضوعات و مسائل پیرامون خانواده می پردازد. خانواده از دیر باز بستر اولیه جامعه است و برنامه «خانواده تهرانی» با پوشش همه مسائل روز و مربوط به خانواده سعی دارد تا کیفیت زندگی خانوادگی و روابط بین افراد خانواده بهبود یابد.

لوکیشن برنامه یک کتابفروشی (کافه کتاب) در دل یک پارک است، در این لوکیشن مجری برنامه حضور دارد و صاحبان کافه کتاب، بازیگران هستند که در خور موضوع برنامه و بخش های مختلف برنامه، شاهد دیالوگ‌ها و ایفای نمایش هایی بین‌ آنها و کارشناسان خواهیم بود.

کافه کتاب مشتریان پایه ثابتی هم دارد که با بازیگران و مجری، درخور موضوع برنامه درگیر نمایش و دیالوگ می شوند.

در هر برنامه شخصیت های گذری هم در کافه کتاب حضور پیدا می کنند که گفتگو بین آنها یک آیتم خواهد شد. از این شخصیت ها می توان به مربی مهارت های گفتگو یا یک متخصص طب ورزشی که درباره حرکت های اصلاحی نشستن بچه ها پشت میز صحبت خواهد کرد و موارد متنوع دیگر اشاره کرد.

در هر برنامه بخش های مختلف فرهنگی، هنری، مهارت های زندگی و اجتماعی، جامعه شناسی، آسیب شناسی، معرفی کتاب و ... پیش بینی شده است. در بخش دیگری از برنامه «خانواده تهرانی» اخبار روز درباره خانواده ضمن اطلاع رسانی، تحلیل و بررسی می شود.

«خانواده تهرانی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که پنجشنبه ها از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۱۵ به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران نیز از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز  برنامه های رادیو تهران قابل دسترسی است.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.