چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

در دومین جلسه شورای معارف سیما در سال ۱۴۰۰؛

تبیین برنامه‌های شب‌های قدر در «شورای معارف سیما»

معاونت فضای مجازی صداوسیما

سینماپرس: دبیر شورای معارف سیما بر لزوم دعای دسته جمعی برای رفع بلیه کرونا در شب های قدر تاکید کرد و از برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی این شبها خبر داد.

به گزارش سینماپرس، جلسه شورای معارف به صورت حضوری و مجازی با نمایندگان شبکه های رسانه ملی و اماکن مقدسه با موضوع تبیین برنامه های شبهای قدر و ارتباط زنده با اماکن مقدسه برگزار شد.

دبیر شورای معارف سیما در این جلسه با اشاره به فرصت گرانبهای شبهای قدر بر لزوم برنامه ریزی صحیح بر محور تواصی به حق و صبر و بهره مندی مردم از فیوضات شبهای قدر در رسانه ملی تاکید کرد و گفت : با توجه به شرایط کرونا مردم می توانند از طریق شبکه های سیما در حال و هوای حرم های مطهر درکربلا، مشهد، قم و ... قرار بگیرند و اعمال شبهای قدر را در منازل و از طریق رسانه انجام دهند.

جواد شیخ اکبری همچنین با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی مردم، پرداختن به پویش اجتماعی «مردم ماه» و دعوت از مردم به کار خیر و معرفی خیرین را از دیگر برنامه های رسانه ملی در این شبها عنوان کرد.

در این جلسه که نمایندگان اماکن مقدسه بصورت مجازی حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، آقای موسوی کیا مدیرموسسه صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین آمره، مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آقای دانش، مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، هریک برنامه های شبهای قدر این اماکن مقدس را تشریح کردند و در ادامه نمایندگان شورای معارف در شبکه های سیما نقطه نظرها و برنامه های خود را برای این ایام بازگو کردند.

Inline image

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.