دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به کارگردانی «سیدحامد تهرانی علوی»؛

«چسب زخم» در تهران کلید خورد

سریال تلویزیونی «چسب زخم»

سینماپرس: سریال تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی در تهران کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، سریال تلویزیونی «چسب زخم» به کارگردانی سیدحامد تهرانی علوی و تهیه کنندگی روشان امیری به نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری است که فصل اول این سریال در ۱۵ قسمت ساخته می شود.  

«چسب زخم» داستان زندگی زنی است به نام هما که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی مشغول به کار است. حادثه ای زندگی هما را دستخوش تغییراتی می کند. هما برای رفع مشکلاتش، به عنوان تمیزکار به کار در شرکتی خدماتی روی می آورد. در هر خانه با داستان زندگی افرادی رو به رو می شویم که هما را با چالش های جدیدی روبرو می کند.

ساناز سماواتی، اتابک نادری، سیاوش مفیدی، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، مینا نوروزی، حسین یار یار، فرهاد بشارتی، فاطمه شکری، ارسطو خوش رزم، وحید شیخ زاده، با معرفی نرگس موسوی زاده، محمد علیزاده، پریسا پورمشکی، فاطمه فامیل دوست، با بازیگر خردسال محمد مهدی تقی زاده، آراد امیری و ابوالفضل معصومی از جمله بازیگران این سریال هستند.

«چسب زخم» دومین همکاری روشان امیری با حامد تهرانی بعد از سریال «خونه یکی» است که پس از به اتمام رسیدن فصل اول «چسب زخم» فصل دوم سریال با وقفه ای کوتاه ادامه خواهد یافت.

دیگر عوامل این سریال: مدیر تولید: محمد جواد سیانکی، مدیر فیلم برداری: رسول خدابنده لو، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: الهام اصغری طراح صحنه و لباس: روشان امیری، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح گریم: بهاره برازمند، مدیر تدارکات: محمدعلی گلی و عکاس: زهرا اصغری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.