چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

اولین جلسه «شورای صنفی نمایش» پس از بازگشایی سینماها برگزار خواهد گردید

شورای صنفی نمایش

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: براساس نتایج پیشین جلسه شورای صنفی نمایش، همچنان شاهد اکران فیلم‌های نوروزی خواهیم بود، این آثار به دلیل تعطیلی سینماها مدت کمی اکران شده اند و باید بعد از بازگشایی به کارشان ادامه دهند.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین نتیجه جلسه شورای صنفی نمایش گفت: به دلیلی تعطیلی اخیر سینماها جلسه شورای صنفی نمایش در هفته جاری برگزار نشد و اولین جلسه پس از بازگشایی سینماها برگزار خواهد گردید.  

وی در همین راستا ادامه داد: براساس نتایج پیشین جلسه شورای صنفی نمایش، همچنان شاهد اکران فیلم‌های نوروزی خواهیم بود، این آثار به دلیل تعطیلی سینماها مدت کمی اکران شده اند و باید بعد از بازگشایی به کارشان ادامه دهند.  

سخنگوی شورای صنفی نمایش در همین رابطه ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به اینکه تعطیلات کرونایی تا اوایل ماه رمضان به طول می انجامد، ما شاهد اکران اثری جدید برای این ماه عزیز نخواهیم بود.

گفتنی است «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، «تکخال» به کارگردانی مجید مافی، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد ترکیب اکران نوروزی ۱۴۰۰ را تشکیل می‌دادند که پس از بازگشایی سینماها همچنان اکران آن‌ها در سینماهای کشور ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • بهروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۸
    0 0
    با این وضعیت تا دوسه ماه دیگه بعیده سینماهای تهران باز بشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.