سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

شهین تسلیمی:

خانه نشینی ممکن نیست زیرا ما بازیگر هستیم و منبع درآمدمان از همین طریق می گذرد

شهین تسلیمی

سینماپرس: بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» هستم، اثر برای ماه رمضان امسال آماده می شود منتها به مراتب گروه همچنان مشغول ضبط بوده و فکر می کنم تا اردیبهشت ماه سال جاری مشغول این پروژه باشم.

به گزارش سینماپرس، شهین تسلیمی در گفت‌وگو بامیزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» هستم، اثر برای ماه رمضان امسال آماده می شود منتها به مراتب گروه همچنان مشغول ضبط بوده و فکر می کنم تا اردیبهشت ماه سال جاری مشغول این پروژه باشم.  

وی در همین راستان ادامه داد: علاوه بر سریال بچه مهندس، در سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی به ایفای نقش می پردازم، این سریال هم برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می شود، این اثر از مرداد ماه سال گذشته کلید خورده و روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد.

بازیگر سریال «بچه مهندس» درباره احتمال استقبال مردمی از این سریال اضافه کرد: با توجه به فیلمنامه و شرایطی که پروسه تولید دیدم، احتمال می دهم این فصل از سه فصل گذشته با استقبال بهتری روبرو شود، از سویی ورود بازیگران جدید در این سریال باعث می شود که مخاطبان نسبت به فصول گذشته اتفاقات و داستانهای تازه ای را تجربه کنند.  

وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر این کارگردانی احمد کاوری بسیار دقیق و حساب شده است، بازیگران حال خوبی در پروژه دارند و از لحاظ رعایت پروتکلهای بهداشتی سختگیری های فراوانی در پروژه صورت گرفته تا ما خیال راحت تر جلوی دوربین حاضر شویم.  

بازیگر سریال «رعد و برق» درباره حضورش در این سریال اضافه کرد: این سریال به موضوع سیل زدگان می پردازد، داستان اثر به روز بوده و چالشهای درستی را پیگیری می کند، به نظر من این سریال که قرار است از شبکه پنجم سیما پخش شود به واسطه موضوعیت خواد می تواند مخاطبان خوبی داشته باشد.  

وی درباره فعالیت پررنگ خود در دوره شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه همه ما می دانیم که کرونا بیماری خطرناکی است، اما شاید بتوان دو ماه را در خانه ماند ولی بیش از این خانه نشینی ممکن نیست زیرا ما بازیگر هستیم و منبع درآمدمان از همین طریق می گذرد.

تسلیمی با اشاره به موج تازه بیماری کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر بیماری کرونا به شدت نسبت به گذشته خطرناکتر و پررنگ تر شده است، این بیماری دوران مهلکی را برای ما به وجود آورده است، اما چاره چیست، نمی توان زندگی را تعطیل کرد، به نظر من این موج از بیماری باید با رعایت بهتر و بیشتر کنترل شود، تعطیلی آن هم در طولانی مدت خسارات فراوانی را به همراه می آورد، شاید در کوتاه مدت بتوان با تعطیلی جلوی پیشرفت کرونا را گرفت اما باید به فکر معیشت هنرمندان هم بود، علاوه بر هنرمندان سایر مشاغل نیز وقتی حمایتی از آنها نشود مجبورند خودشان از پس هزینه ها بر آیند. با این وجود امیدوارم که شرایط هرچه سریعتر بهتر شده و ما شاهد ایرانی بدون بیماری کرونا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.