یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به کارگردانی «حسین ابراهیمی دستگردی»؛

تصویربرداری «اردوگاه خلوت» به پایان رسید

فیلم تلویزیونی «اردوگاه خلوت»

سینماپرس: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «اردوگاه خلوت» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی، نویسندگی مهرانه شاه‌منصوریان و تهیه‌کنندگی فردین جلیل به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، این فیلم تلویزیونی که پنجم فروردین ماه در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد، در ژانر اجتماعی ساخته شده و با پایان تصویربرداری، مراحل پس‌تولید آن به‌زودی آغاز می شود.  

داستان «اردوگاه خلوت» درباره دو کودک است که با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونا و غیر حضوری شدن مدارس به مشکل بر می‌خورند، چرا که تبلت یا گوشی موبایل ندارند. آن‌ها برای حل مشکل خود به این نتیجه می‌رسند که کوزه‌های ماست محلی‌شان را به شهر ببرند و بفروشند تا بتوانند تبلت یا گوشی بخرند که در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند اما باز هم درگیر مشکلاتی می شوند و ناامید به روستا باز می گردند تا اینکه به صورت اتفاقی به خیری برخورد می‌کنند.

شراره رخام، مهدی امینی‌خواه، رضا حقانی‌نسب، عباس موسوی، عیسی محمدی، غلام نوروزی دشتکی، خیبر امیری، مهدیه انتیکی، مژگان گزی، رها زارع، مجید جلیل، رویا مجلسی و... از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.  

عوامل «اردوگاه خلوت» عبارتند از کارگردان: حسین ابراهیمی دستگردی، نویسنده: مهرانه شاه‌منصوریان، تهیه‌کننده: فردین جلیل، تصویربردار: میثم امینی، صدابردار: حامد امامی و مهدی پورعابدین، طراح چهره‌پردازی: سودابه اکبری، طراح صحنه: امید موسوی، طراح لباس: نیلوفر علوی، دستیار اول و برنامه‌ریز: نادر روشنی، دستیار دوم: عیسی محمدی، مدیر تولید: ارسلان جلیل، منشی صحنه: مهشید لطیفی، عکاس و هلی‌شات: سما کریمی‌فر و مدیر تدارکات: مسعود جلیل.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.