دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۱۶

قهرمانی: سینمای ایران طی ۸ سال گذشته ضداخلاق و ضد تحکیم بنیان خانواده عمل کرد/ رویکرد رئیس جمهور آینده در حوزه سینما باید بر اساس خاستگاه انقلاب اسلامی باشد

محمد قهرمانی در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: سینمای ایران طی ۸ سال گذشته ضداخلاق و ضد تحکیم بنیان خانواده عمل کرد؛ آثاری که طی سال های اخیر در سینما، شبکه نمایش خانگی و... شاهد بودیم ارزش های جامعه، ارتباطات خانوادگی، فرهنگ عمومی کشور و... را به سخره گرفتند و با ترویج فرهنگ منحط غرب و لاابالی گری مروج تباهی و فساد بودند.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «خاک و آتش» و «گیرنده» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مردم بر اساس ارزش و خاستگاه های خاص خود و موضوعات مهمی همچون عدالت و آزادی و استقلال انقلاب کردند؛ خاستگاه ملت شهیدپرور ایران اسلامی همواره مشخص است اما متأسفانه سینمای ما طی سال های اخیر نتوانست به شایستگی اخلاق و ارزش ها را در آثار خود رواج دهد.

وی ادامه داد: امت شهیدپرور ایران اسلامی همواره پای اخلاق و ارزش ها و تعهدات شان نسبت به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدای بزرگوار ایستاده اند اما افسوس که سینمای ما نتوانست این ارزش های ناب را آنطور که شایسته است برای نمایش در پرده نقره ای تولید کند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بی تردید برای دستیابی به آرمان های انقلابی و اهداف ناب انسانی و انقلابی و متعهدانه رویکرد رئیس جمهور آینده در حوزه سینما باید بر اساس خاستگاه و شعائر ناب انقلاب اسلامی باشد چرا که رویکرد ملت شهیدپرور ایران اسلامی بر این اساس است.

این سینماگر متذکر شد: همه ما به خوبی می دانیم شعائر انقلاب مقدمه نجات بشر است و سینمای ما در این زمینه اصلاً عملکرد شایسته ای نداشته و این وظیفه یکایک مدیران و متولیان فرهنگی و سینمایی و یکایک سینماگران و هنرمندان است که در این زمینه گام های کلیدی و اساسی بردارند و جایگاه سینما را به جایی برسانند که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی در پایان اظهاراتش افزود: سینما نیاز به حضور مدیرانی متخصص، متعهد، مدبر، انقلابی، خلاق، کارآمد و پیشرو دارد که از هجمه دشمنان و ایادی آن ها هیچ باک و واهمه ای نداشته باشند و تمام توش و توان و بودجه و امکاناتی که در اختیار دارند را در راستای ترویج شعائر ارزشمند دینی، ملی و انقلابی در سینما به کار گیرند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.