شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

راهکار تحقق شعار سال در سینما و تلویزیون/۴

نیرومند: تا زمانی که افراد نالایق پست های کلیدی و مهم را در اختیار دارند نمی توانیم امیدی به مانع زدایی داشته باشیم/ مردم در انتخابات پیش رو فرد اصلح را برگزینند!

محمدحسین نیرومند

سینماپرس: محمدحسین نیرومند مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و کارشناس فرهنگی در پی نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: تا زمانی که افراد نالایق پست های کلیدی و مهم را در اختیار دارند نمی توانیم امیدی به مانع زدایی داشته باشیم! این افراد خودشان مانع اصلی بر سر راه انجام هر کار مثبت و سازنده ای هستند و تنها عدم حضور آن ها است که می تواند نویدبخش رفع موانع برای تولید کارهای شایسته باشد.

نویسنده کتاب های «مدیریت چشم مخاطب» و «مبانی فرم فیلم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در حوزه فرهنگ بحث پشتیبانی باید معطوف به تولید محتوا باشد و بحث مانع زدایی باید معطوف عزل افرادی باشد که مانع کار فرهنگی می شوند.

وی ادامه داد: مانع شدن به این معنا نیست که این افراد بیایند و به صورت فیزیکی مانعی در مقابل دیگران شوند بلکه همین که برخی افراد صلاحیت کار فرهنگی ندارند اما در پست های مهم فرهنگی و هنری به کار گمارده می شوند یک مانع بزرگ است.

نیرومند سپس با تأکید بر اینکه جا به جایی افرادی که در ساختار سیستمی مسئولیتی را به عهده گرفته اند بسیار دشوار است تصریح کرد: جا به جایی این افراد تنها با تغییرات دولت ها حاصل می شود و بنده امیدوارم انتخاب درست مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باعث شود افرادی روی کار بیایند که صلاحیت لازم در مدیریت به ویژه مدیریت در عرصه فرهنگ و هنر را داشته باشند و از این رو به عموم مردم توصیه می کنم تا در انتخابات پیش رو اصلح ترین فرد را برگزینند!

این کارشناس فرهنگی در خاتمه اظهاراتش متذکر شد: حوزه فرهنگ حوزه فکر و اندیشه است تا زمانی که افراد بی لیاقت هستند نه پشتیبانی حس می شود نه مانعی از سر راه برداشته می شود. ما نیاز به حضور نیروهای انسانی فهیم در این عرصه داریم و امید که با روی کار آمدن افراد فهیم شعار سال بتواند در تمامی عرصه ها به ویژه عرصه مهم و ارزشمند فرهنگی و هنری تحقق پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظرات

  • ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۵
    0 0
    خیلی طولانی بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.