دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

با فروشی ۴۰ میلیون تومانی در ۲۰ روز اکران عمومی؛

شکست سنگین «رنجکشان» در وصول سرمایه «خون شد»

محمدصادق رنجکشان در هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران

سینماپرس: فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله پنج فیلمی بود که در قالب اکران نوروزی ۱۴۰۰ راهی چرخه اکران شد، اما بعد از نزدیک به ۲۰ روز اکران تنها به فروشی معادل ۴۰ میلیون تومان دست یافت تا یکی از بدترین تجربه‌های اکران در کارنامه کاری خود را به دست آورد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله پنج فیلمی بود که در قالب اکران نوروزی ۱۴۰۰ راهی چرخه اکران شد، اما بعد از نزدیک به ۲۰ روز اکران تنها به فروشی معادل ۴۰ میلیون تومان دست یافت تا یکی از بدترین تجربه‌های اکران در کارنامه کاری خود را به دست آورد.

فیلم سینمایی «خون شد» از بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۹۹ راهی چرخه اکران در سینماها شد و با وجود داشتن ۱۱۴ سالن سینما و همچنین افزایش قیمت بلیت سینماها موفق به جذب ۱۷۰۰ مخاطب شد. رقمی که برای این فیلم با وجود داشتن بازیگران مطرح شکستی سنگین محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» از جمله آثار سینمایی اجتماعی است که اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و حال برای اکران نوروزی سال آینده آماده می شود. این فیلم از فردا اکران خود در سینماهای کشور را آغاز می کند.

 «سعید آقاخانی» با فیلم «خون شد» راهی اکران نوروز ۱۴۰۰ می‌شود/////////////////////چهارشنبه

سعید آقاخانی در نقش فضلی، نسرین مقانلو در نقش خانم جان، سیامک صفری در نقش مرتضی، لیلا زارع در نقش فاطمه، سیامک انصاری در نقش دکتر، هومن برق‌نورد در نقش الهیار، مریم عباس زاده در نقش شراره، اکبر معززی در نقش آقا خان، شاپور کلهر در نقش گلاب، ماهور احمدی در نقش زن بقال و پوریا قاسمی در نقش صمد پور بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «خون شد» به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان «خون شد» به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند. قائم‌شهر و مناطق مختلفی از تهران لوکشین‌های تازه‌ترین فیلم کیمیایی بودند.

بخشی از داستان فیلم دربارهٔ زن دوم و مادری با نام خانم‌جانی با بازی نسرین مقانلو است که عهده‌دار مراقبت از فرزندان شوهر و دختر خودش است. خانم‌جانی که اقتدار و زنانگی خاصی دارد، برای خانواده‌اش ایثار می‌کند. او فاصلهٔ سنی زیادی با شوهرش دارد و به‌شدت دل‌نگران خانه و همسر و فرزندانش است.

https://static1.jamaran.news/servev2/wfE8716nECGZ/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%AE%D9%88%D9%86+%D8%B4%D8%AF.jpg

این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن لیلا زارع و بهترین چهره پردازی محمدرضا قومی نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد اما در نهایت دست خالی این رویداد سینمایی را ترک کرد.  

عوامل فیلم سینمایی خون شد به شرح زیر است: نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، تدوین: هایده صفی‌یاری و سارا آهنی، موسیقی: ستار اورکی، جانشین تهیه کننده و سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، صدابرداری صحنه: اسحاق خانزادی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، صداگذاری و میکس: اسحاق خانزادی عرفان یزدی، مجری طرح: امیرحسین نوروزبیگی، عکاس: بابک برزویه، مدیر پروژه: حسن خرسند، مدیران تولید: مجید بابایی پیمان شیرخانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.