چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

جهانگیر الماسی:

همه ما دلتنگ یک مسافرت خوب هستیم/با ریشه کن شدن کرونا همه چیز برایمان شیرین تر می شود

جهانگیر الماسی در عوامل فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در موزه سینما

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: من همیشه عاشق کتاب خواندنم، در یکسالی که گذاشت اکثریت زمان خود را به مطالعه پرداختم و اعتقاد دارم نوروز امسال با توجه به محدودیت های موجود به واسطه بیماری کرونا بهترین زمان برای کتابخوانی باشد.

به گزارش سینماپرس، جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فرارسیدن ایام نوروز گفت: به شخصه سال جدید و فرارسیدن نوروز را به تمام مردم ایران تبریک می گویم، امیدوارم که سال پیش رو سالی سرشار از عزت و سلامتی باشد، امیدوارم که دیگر شاهد شنیدن هیچ خبر بدی نباشیم و اتفاقات تلخ ناشی از بیماری کرونا را نشنویم.  

بازیگر سریال «در چشم باد» در همین راستا ادامه داد: شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته برای همه دردناک بود، بسیاری عزیزان و آشنایانمان را به واسطه این بیماری از دست دادیم و شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم که طبیعتا برای هر فردی دردناک است، متاسفانه این بیماری اتفاقی جهانی بود و یک جهان را با خود کام نابودی کشانده بود.

***کادر درمان از جان خود گذاشتند تا کرونا مهار شود

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» با ابراز امیدواری نسبت به پایان دوران کرونا اظهار کرد: امیدوارم با تلاشهای صورت گرفته در جهت درمان این بیماری هرچه سریعتر شاهد اتمام آن باشیم، ما مردم نوع دوستی هستیم، به گفتمان، کنار هم بودن، صله رحم و مهربانی معروفیم و متاسفانه این بیماری باعث شد تا یکسال از هم دور شویم، امیدوارم در سال جاری بتوانیم بار دیگر زیستن عادی در کنار یکدیگر را تجربه کنیم.  

وی درباره گذران اوقات فراغت خود در ایام نوروز اضافه کرد: من همیشه عاشق کتاب خواندنم، در یکسالی که گذاشت اکثریت زمان خود را به مطالعه پرداختم و اعتقاد دارم نوروز امسال با توجه به محدودیت های موجود به واسطه بیماری کرونا بهترین زمان برای کتابخوانی باشد.

***کتاب خواندن به بلوغ فکری و روحی فرد منجر می شود

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: کتاب انسان را به خودشانسی می رساند، کتاب خواندن به بلوغ فکری و روحی فرد منجر می شود، مطالعه می تواند برای هر شغلی و هر صنفی مثمر ثمر باشد، بهتر است بگویم که کتاب خواندن فارغ از شغل و طبقه اجتماعی به اعتلای شخصیت افراد کمک می کند.  

بازیگر فیلم «کمیته مجازات» در همین راستا اضافه کرد: به همین خاطر توصیه من برای گذراندن اوقات فراغت در عید نوروز کتابخوانی است، خوانش شعر شاعران کشور همچون حافظ و سعدی می تواند در این ایام آموزنده باشد، حتی می توانیم حالا که وقت بیشتری را در کنار خانواده سپری می کنیم این اشعار را در جمع خوانده و گاها مشاعره کنیم.  

***همه ما دلتنگ یک مسافرت خوب هستیم

الماسی رعایت بهداشت در ایام نوروز را مهم خواند و ادامه داد: همه ما دلتنگ یک مسافرت خوب هستیم و یا دوست داریم به دید و بازدید نزدیکانمان برویم، اما این اتفاقات در شرایطی که هنوز بیماری کرونا ریشه کن نشده چندان عاقلانه نیست.  

وی ادامه داد: بنده مطمئنم که اگر خودمان پروتکلهای بهداشتی رعایت کنیم با توجه به اخباری که مبنی بر شروع واکسیناسیون سراسری شنیده می شود، خیلی زود می توانیم با این بیماری وحشتناک خداحافظی کنیم، این بیماری برای همه دردناک است پس نباید آن را با سهل انگاری شوخی بگیریم.  

الماسی در همین رابطه خاطرنشان کرد: همه ما در نوروز آرزوهایی داریم، به شخصه تمام آرزوی من این است که امسال را بهتر از سال گذشته سپری کنیم، با ریشه کن شدن کرونا همه چیز برایمان شیرین تر می شود و می توانیم به راحتی در کنار عزیزانمان زندگی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.