سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

جلیل فرجاد:

به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و بازی در آثار سینمایی هستم

جلیل فرجاد در مراسم تشییع پیکر مرحوم «نقی سیف جمالی»

سینماپرس: بازیگر سریال «برادر جان» گفت: چندین پیشنهاد تازه برای بازی دارم، اما منتظرم تا ببینم در ادامه امسال وضعیت کرونا به چه سمتی می‌رود، اگر ببینم که این بیماری کمرنگ شده و انشالله ریشه کن می‌شود من هم بار دیگر جلوی دوربین خواهم رفت.

به گزارش سینماپرس، جلیل فرجاد در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فرارسیدن سال نو و نوروز ۱۴۰۰ گفت: من هم به نوبه خود فرارسیدن سال نو و رسیدن نوروز را به تمامی مردم ایران و همچنین تمامی هنرمندان سرزمینم تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی سرشار از شادکامی داشته باشند.

وی در همین راستا ادامه داد: آرزو می‌کنم سال جدید برای همه سالی خوب، پر از شادی و سلامتی باشد. امیدوارم در سال جدید شاهد اتفاقات تلخی که بیماری کرونا در سال گذشته برایمان رقم زد نباشیم. تمام آرزوی من این است که شب عید خانواده با خوشی و عشق در کنار هم باشند و دیگر هیچ عزیزی را به دلیل بیماری کرونا از دست ندهند.

***برای بازیگری منتظر پایان کرونا می‌مانم

بازیگر سریال «برادر جان» درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: چندین پیشنهاد تازه برای بازی دارم، اما منتظرم تا ببینم در ادامه امسال وضعیت کرونا به چه سمتی می‌رود، اگر ببینم که این بیماری کمرنگ شده و انشالله ریشه کن می‌شود من هم بار دیگر جلوی دوربین خواهم رفت.

وی در همین رابطه ادامه داد: سال گذشته هم پیشنهاداتی برای ایفای نقش در سینما و تلویزیون داشتم منتها ترجیح دادم در این سن و سال ریسک بازیگری در شرایط کرونایی را انجام ندهم. می‌توان گفت اکثریت وقت من در سال ۹۹ به خانه نشینی گذشت. شاید بازی نکردم، اما آن قرنطینه ناخواسته خوبی‌هایی همچون بیشتر کنار خانواده بودن را برایم به همراه داشت.

بازیگر فیلم «جان سخت» درباره بازیگرانی که در دوران کرونا به فعالیت خود ادامه داده اند افزود: به هیچ وجه بر هیچکدام از این بازیگران نقدی وارد نیست، معیشت بازیگران مسئله مهمی است و وقتی این حرفه را به عنوان یک شغل نگاه کنیم تنها با فعالیت در آن می‌توان زندگی را گذراند. بدون شک تمامی این بازیگران از خطرات بازیگری در دوران کرونا اطلاع دارند، اما شرایط به نحوی است که مجبورند جلوی دوربین بروند، امیدوارم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی سر صحنه فیلمبرداری حاضر شوند تا خدایی ناکرده خطری سلامتی آن‌ها را تهدید نکند.

***سالهاست از سینما دور شده ام و دلتنگش هستم

بازیگر فیلم «جان سخت» دلیل غیبت طولانی مدت خود در سینما را اینگونه مطرح کرد: به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و بازی در آثار سینمایی هستم. سالهاست از سینما دور شده ام و دلتنگ این هستم که بار دیگر تصویر خود را بر پرده سینما ببنیم.

وی در همین راستا افزود: بارها و بارها گفته‌ام چرا از سینما دور شده ام و غایبم، به همین دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم، زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود بازی نمی‌کنم. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم. من به هیچ وجه برای بازی در سینما التماس کسی را نمی‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به وجود رابطه در سینما تاکید کرد: متاسفانه برای بازیگران پیشکسوت و نسل میانی سینما نقش خوب نوشته نمی‌شود و طبیعتاً وقتی نقشی خوب نباشد ترجیح می‌دهم در خانه بمانم تا در آن نقش بازی کنم. یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم، اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

فرجاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم. نقش‌های پیشنهادی اینقدر کوچک هستند که برای من بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای کار باقی نمی‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.