چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

کارگردانی «بهروز غریب‌پور»؛

«کارآگاه ۲» اکران اینترنتی می‌شود

فیلم سینمایی «کارآگاه ۲»

سینماپرس: فیلم سینمایی «کارآگاه ۲» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور از روز چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این فیلم از تولیدات سال ۱۳۶۷ کانون است که در قالب طرح «نمایش‌نما» در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد شد.
داستان این فیلم در باره‌ی خانواده یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ی مهربانی است که به پسرشان وعده داده‌اند در صورتی که شاگرد اول شود دوچرخه‌ای به او هدیه دهند، پسرک در نمره‌های هم‌شاگردی‌ها دست می‌برد تا خود را از آن‌ها جلو بیندازد. مدیر مدرسه که از کشف راز ماجرا عاجز است با مراجعه به «کارآگاه ۲» از مأموران کمک می‌گیرد.
بر همین اساس، حسن دادشکر، حمید عبدالملکی، رضا فیاضی، مهدی میامی، محمود جعفری، محمدرضا شمس، مریم سعادت، مرضیه محبوب، فریبا جدیکار، محمد صدیق تعریف، حمید اردلان، محمد خلیلی‌فرد، فروزان زاهدبیگی، فرزانه بهرام‌پور، زهره مجابی، سهیلا احمدی‌فرد، ویدا قهرمانی، اشرف کچویی، فرزانه عباد، نامدار گونه فراهانی و علیرضا حسین‌پور، بازیگران و گویندگان این فیلم عروسکی هستند.  
کامبیز صمیمی‌مفخم طراح صحنه و بیژن نعمتی‌شریف طراح عروسک این فیلم بلند هستند و مرضیه محبوب طراحی و دوخت لباس را انجام داده است.

ساخت عروسک‌های این فیلم را بیژن نعمتی‌شریف، احمد خلیلی‌فرد، عادل بزدوده، علیرضا حسین‌پور، نامدار گونه‌فراهانی و اشرف کچویی بر عهده داشته‌اند.
کامبیز صمیمی‌مفخم، عادل بزدوده، حمید عبدالملکی، علیرضا حسین‌پور، حمید اردلان، محمد خلیلی‌فرد، داوود قائم‌مقامی، علی‌اصغر خطیبی و عبدالله رستمی‌شیرکوهی ساخت دکورِ این فیلم را انجام داده‌اند.  
ارسلان کامکار به عنوان آهنگ‌ساز و حسین زلیخاپور، ارسلان کامکار و کیومرث میردادیان به عنوان نوازنده، حسن آقاکریمی به عنوان مدیر تولید، فاطمه لنگرانی به عنوان منشی صحنه با فیلم «کارآگاه ۲» همکاری داشته‌اند. بهمن جلالی کار نور این اثر بلند را انجام داده است.
یادآوری می‌شود گامِ سوم طرح «نمایش‌نما» هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۰، از سوی اداره‌کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

«کارآگاه ۲» اکران اینترنتی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.