دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

در گام سوم طرح «نمایش‌نما»؛

اکران فیلم‌تئاترهای کودک و نوجوان به مناسبت «نوروز ۱۴۰۰»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت عید نوروز در گام سوم طرح «نمایش‌نما»، فیلم‌تئاترهای مختلفی را در پایگاه اینترنتی خود قرار می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با آمدن فصل بهار و تعطیلات نوروز، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز گام سوم طرح «نمایش‌نما» را به مخاطبان عرضه می‌کند.

بر این اساس سه نمایش «آدم برفی»، «مبارک و قالیچه پرنده» و «یک روز و دو فصل و هدیه کوچولو» در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند و اول فروردین ۱۴۰۰، به صورت رایگان در پایگاه th.kpf.ir اکران خواهد شد.

نمایش‌های «آدم برفی» به نویسندگی امیر مشهدی‌عباس و کارگردانی آناهیتا غنی‌زاده، «مبارک و قالیچه پرنده» به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش و «یک روز و دو فصل و هدیه کوچول» به نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن ویژه‌ خردسالان و کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.
از دیگر برنامه‌های مرکز تئاتر کانون، اکران چهار فیلم و فیلم‌تئاتر دیگر در تعطیلات نوروز و فروردین ۱۴۰۰ است.

فیلم سینمایی «کارگاه ۲» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور، تئاترهای «خاله مرجان و خروس» به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی، «آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال و «گنجشکک اشی مشی» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حسن دادشکر در چهار هفته فروردین ۱۴۰۰ در روزهای چهارشنبه در پایگاه مجازی کانون به نشانی th.kpf.ir اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.