دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

با سرمایه «فیلم مارکت» و به کارگردانی «مهران مدیری»؛

«دراکولا» به شبکه نمایش خانگی وارد می‌شود

سریال «دراکولا»

سینماپرس: «دراکولا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری از روز یک شنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «دراکولا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری از روز یک شنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.  

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.  

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: «ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.» 

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.  

«دراکولا» محصولی از فیلم مارکت است که قرار است روزهای یک شنبه ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود.

e8f927fe-83a2-4ff5-aa4e-61e8b385b497

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.