شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

به همت مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)؛

«منطقه پرواز ممنوع۲» ساخته می‌شود

فیلم منطقه پرواز ممنوع

سینماپرس: مدرسه سینمایی اندیشه و هنر(ماه)، تصمیم دارد قسمت دوم «منطقه پرواز ممنوع» را با ایده مردم و مخاطبان بسازد.

به گزارش سینماپرس، مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)، فراخوان ثبت ایده برای ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را منتشر کرد.

مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه)، تصمیم دارد قسمت دوم پُرمخاطب‌ترین فیلم نوجوان سینمای ایران را با ایده مردم و مخاطبان بسازد.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح و ایده‌های خود را برای قصه «منطقه پرواز ممنوع ۲»، در چهارچوب قصه حداکثر سه خطی یا طرح فیلمنامه که شخصیت اصلی و کشمکش آن تعریف شده و دارای آغاز، میانه و پایان باشد، تا ۳۰ اسفندماه برای مدرسه سینمایی ماه ارسال کنند.

ایده‌های منتخب توسط مدرسه سینمایی ماه خریداری می‌شود و از ایده‌هایی که توسط هیات داوران پذیرفته شوند، دعوت به عمل خواهد آمد تا زیر نظر اساتید در کارگاه تبدیل ایده به فیلمنامه در مشهد مقدس شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت ایده خود می‌توانند از سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir اقدام کنند.

«منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، در مدرسه سینمایی اندیشه و هنر (ماه) تولید شده است که در سال ۱۳۹۸ روی پرده سینماها رفت و به فروش بیش از ۷ میلیارد تومان دست یافت.

نظرات

  • ........ ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۰:۵۷
    0 0
    من علاقه ای به نوشتن فیلمنامه و ساخت اون علاقه ای ندارم .اما به تغییر ذهن ها علاقه مندم بنابرین به نظر من این دفعه پسر سربازه بره یه شهر دیگه و در اونجا تمام فکر و ذکرش درس هاش باشد .اما یک روز تو مدرسه متوجه چیز عجیبی می شود در کیف همکلاسی اش که دختره و اسمش زهرا است . یک مجله شیر و یک نقشه پیدا میکنه .اون یه دوستای قدیمیش زنگ میزنه و ماجرا رو به اونا میگه‌. دوستاش گفتن که یه جای کار می لنگه .... و با هم قرار گذاشتند. بقیه اش رو نمیدونم اما شماها هرچی درست کنین عالیهههه ممنونم خسته نباشید🌷

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.