دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

گلایه تهیه کننده «میانبر» از شبکه آی فیلم:

به ما وعده دادند که این سریال را به طور کامل از این شبکه پخش می کنند اما در عمل این اتفاق رخ نداد

سریال «میانبر»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «میانبر» گفت: علی رغم وعده هایی که دوستان به ما دادند اما پخش نامنظمی را در ۹۰ قسمت این سریال شاهد بودیم.

به گزارش سینماپرس، «محمد صالحیان» تهیه کننده سریال «میانبر» که ابتدای امسال از شبکه پنج سیما بروی آنتن رفت، درباره پخش مجدد سریال خود از شبکه آی فیلم گفت: دوستان به ما وعده دادند که این سریال را به طور کامل از این شبکه پخش می کنند اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: قرار بود این سریال در ۹۰ قسمت به طور کامل پخش شود و حتی ۲۰ قسمت از این تعداد جزو قسمت های جدید بود که پخش نشد و امیر نوری در این قسمت ها حضور داشت.

این تهیه کننده افزود: محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و … بود. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی بود که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌داد.

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق، وحید اسمی خانی، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما بروی آنتن رفت.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان «میان بر» هستند که کارگردانی آن به عهده یزدان فتوحی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.