سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اعلام کرد:

به اندازه اعتبار مشخص شده برای جشنواره هزینه کردیم/تعهدی بیش از اعتبار مدنظر ایجاد نکردیم

اداره کل هنرهای نمایشی

سینماپرس: مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد تلاش بر این است که تا پایان بهمن مبلغ باقیمانده کمک هزینه گروه های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، تسویه شود.

به گزارش سینماپرس، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره وضعیت تسویه مبلغ باقیمانده از کمک هزینه گروه‌های شرکت کننده در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که روز دوشنبه ۲۰ بهمن به کار خود پایان داد، به مهر گفت: قسط باقیمانده کمک هزینه گروه‌های تئاتری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هنوز تسویه نشده است. پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان بهمن باقیمانده کمک هزینه‌ها نیز تسویه شود.

وی درباره زمان تسویه کامل تعهدات سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز یادآور شد: کاری که ما انجام دادیم این است که به اندازه اعتبار مشخص شده برای جشنواره هزینه کردیم و تعهدی بیش از اعتبار مدنظر ایجاد نکردیم. از سوی دیگر دوستان هم به ما قول دادند که پرداخت اعتبار جشنواره به موقع باشد.

بصیرت در ادامه تأکید کرد: پرداخت تعهدات کلی جشنواره نیز خیلی طول نخواهد کشید و تا پایان سال ۹۹ و یا نهایتاً تا فروردین سال ۱۴۰۰ که پایان بازه زمانی اعتبارات هزینه‌ای است، کلیه تعهدات جشنواره تسویه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.