سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

در چهار بخش؛

اعلام تعداد آثار رسیده به جشنواره «هنر زنده است»

جشنواره آنلاین «هنر زنده است»

سینماپرس: با اتمام مهلت ارسال آثار، تعداد ۶۵ هزار بازدید از پورتال سایت جشنواره «هنر زنده است» ثبت شد و بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ اثر در چهار بخش مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید.

به گزارش سینماپرس، ۲ هزار و ۸۰۰ اثر در بخش‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت به جشنواره «هنر زنده است» ارسال شده است که در این میان بخش دیجیتال آرت با یک هزار و ۷۶ اثر بیشترین تعداد آثار رسیده را به خود اختصاص داد.

در بخش دیجیتال آرت یک هزار و ۷۶ اثر به جشنواره رسید که در این بخش، عکس موبایلی ۵۲۲ اثر، ویدئو آرت  ١۵٠ اثر، فیلم موبایلی١٣١ اثر، نقاشی دیجیتال ٩٣ اثر، موزیک ویدئو ٧٨ اثر، مالتی‌مدیا ٣۴ اثر، موشن گرافیک٢٧ اثر، دیجیتال مدلینگ١٨ اثر، انیمیشن کامپیوتری١۴ اثر و وب سریز ٩ اثر را از آن خود کرد.

در بخش فیلم نیز ۸۴۵ اثر رسیده که فیلم بلند داستانی ۵۲ اثر، کوتاه داستانی ۵۹۸ اثر، انیمشن۵۰ اثر و مستند ۱۴۵ اثر ثبت شده است و در بخش موسیقی نیز ۲۳۰ اثر در سایت جشنواره بارگذاری شده است.

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری، بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور در بخش رقابتی و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.