یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

روی موج رادیو نمایش؛

پیروزی انقلاب اسلامی به روایت «رادیو روزگار»

 رادیو نمایش

سینماپرس: شبکه رادیویی نمایش، بیست و دوم بهمن ماه در ویژه برنامه «رادیو روزگار» سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد.

به گزارش سینماپرس، انسیه شمس اللهی تهیه کننده ویژه برنامه «رادیو روزگار» گفت: رادیو نمایش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در ویژه برنامه «رادیو روزگار» در «استودیو هشت» قدیمی ترین استودیوی رادیویی کشور، میزبان قدیمی های رادیو خواهد بود.

وی افزود: علی حاجی نوروزی صدابردار پیشکسوت رادیو، حمید منوچهری بازیگر و دوبلور پیشکسوت رادیو، بیوک میرزائی بازیگر پیشکسوت، جهانشاه آل محمود برنامه ساز پیشکسوت رادیو، مهدی صباغی بازیگر پیشکسوت، فرهنگ جولایی برنامه سازپیشکسوت، عذرا وکیلی گوینده و برنامه ساز پیشکسوت رادیو و مهدی اردستانی از صدابرداران پیشکسوت و قدیمی رادیو مهمانان ویژه این جشن و دورهمی صمیمی رادیو نمایش هستند که به مرور خاطراتشان از رادیو در سال ها و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

شمس اللهی عنوان کرد: همچنین کیک پیروزی انقلاب نیز در این مراسم توسط این پیشکسوتان بریده می‌شود تا نمادی از شیرینی پیروزی باشد.

این تهیه کننده در پایان گفت: اسماعیل باستانی و نگین خواجه نصیر مجریان این ویژه برنامه خواهند بود که به صورت همزمان از اتفاقات ۲ استودیوی هشت و پخش رادیو نمایش خواهند گفت. در استودیوی پخش نیز مخاطبان رادیو نمایش از خاطراتشان درباره شعارهای ماندگار انقلابی می گویند و مستندهایی از ۲ مکان مهم و تاثیرگذار در انقلاب پخش شده  و داستان روز بیست و دوم بهمن نیز روایت می‌شود.

ویژه برنامه «رادیو روزگار» چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی، گزارشگری لیلا علاقه مند و شیما شیرازی و همکاری و همدلی هنرمندان رادیو نمایش ساعت ۹ تا ۱۱ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.