چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛

سانس فوق‌العاده به جشنواره فیلم فجر اضافه می‌شود

سومین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمدرضا فرجی گفت: به دلیل اینکه تعداد سانس‌ها برای فروش بلیت محدود بود، به این نتیجه رسیدیم برنامه سانس فوق‌العاده به جشنواره فیلم فجر اضافه شود.

به گزارش سینماپرس، حمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: به واسطه تذکرات جدی که اداره امور سینماهای جشنواره به مدیران سینماها داده بود، خوشبختانه در همه سینماها اصول بهداشتی به شکل صحیح رعایت شد.

مدیر امور سینماهای جشنواره گفت: نمایندگان وزارت بهداشت هم به شکل سر زده به تعدادی از سینماهای مردمی آمدند که از عملکرد مدیران رضایت داشتند و تأکید کردند که مقررات مدنظر وزارت بهداشت در سینماها به درستی اعمال شده است.

فرجی با بیان اینکه سه فیلم «شیشلیک»، «ابلق» و «بی‌همه‌چیز» با استقبال مخاطبان مواجه شده است، گفت: به دلیل اینکه تعداد سانس‌ها برای فروش بلیت محدود بود، به این نتیجه رسیدیم که اگر تعداد درخواست‌های اضافه بر گنجایش برای تماشای فیلم به تعداد هزار نفر برسد، برنامه سانس فوق‌العاده را هم به جشنواره اضافه کنیم.

او با اشاره به اینکه سانس‌های فوق‌العاده به احتمال زیاد برای روز پنج‌شنبه و جمعه در نظر گرفته شده است، گفت: به دلیل آنکه ما از ساعت ۲۱ منع ترددداریم نمی‌توانیم در ساعات بعد از هشت شب اکران فوق‌العاده داشته باشیم. به همین منظور سانس فوق‌العاده را به ناچار باید در ساعات قبل از سانس اول اکران و وقت صبح در نظر بگیریم.

مدیر امور سینماها عنوان کرد: این سانس‌ها بعد از بررسی و آماده‌سازی سالن‌ها به جدول نمایش اضافه خواهند شد و بلیت فروشی آن از طریق سامانه‌های فروش جشنواره صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.