پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

وعده مدیر شبکه چهار درباره «زاویه» محقق نشد؛

«رحیم‌پور ازغدی» اخراج شد!

حبیب رحیم‌پور ازغدی

سینماپرس: برنامه «زاویه» امشب در حالی با مجری جدید روی آنتن رفت که پس از حواشی به‌وجود آمده، مدیر شبکه چهار در توییتی وعده داده بود پخش این برنامه با اجرای حبیب رحیم‌پور ازغدی ادامه پیدا کند.

برنامه «زاویه» بعد از حواشی‌ای که طی این یک هفته سپری کرد امشب هشتم بهمن در قسمت جدید با مجری دیگری روی آنتن رفت.

«زاویه» امشب در حالی آغاز شد که این بار حبیب رحیم‌پور مجری و سردبیر آن روی آنتن دیده نشد در حالیکه مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما پیش از این در توئیتی نبود وی در «زاویه» را تکذیب کرده بود و گفت هم «زاویه» هست هم مجری.

با این حال امشب عطاالله بیگدلی اجرای این برنامه را آغاز کرد و در توضیحاتی درباره حواشی این چند وقت گفت: برادر رحیم‌پور ازغدی چند روز پیش با من تماس گرفت اظهار لطف کرد و گزارشی از برنامه به من گفت.

وی با اشاره به این توضیحات عنوان کرد: او به من بیان کرد که با توجه به علاقه‌ای که به برنامه «زاویه» دارد، دوست ندارد خدشه‌ای به برنامه وارد شود و یا خدای نکرده تعطیل شود.

بیگدلی درباره جایگاه «زاویه» نیز یادآور شد: «زاویه» یک فرصت‌ها برای گفت‌وگوست. آقای رحیم پور و دیگران برای این برنامه زحمت کشیده‌اند و این برنامه یک سرمایه معنوی است.

این مجری جدید درباره غیبت رحیم از برنامه نیز عنوان کرد: او برای ادامه برنامه مذاکراتی کرد و شروطی داشت. این مذاکرات تا قبل برنامه ادامه داشت و در مجموع این توافقات صورت نگرفت.

وی در پایان گفت: او از من خواست عهده‌دار اجرای برنامه شوم. من مجدد از آقای رحیم‌پور دعوت می‌کنیم اجرای برنامه را بر عهده بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.