چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

مدیر رادیو ایران:

«خانواده ای به نام ایران» جایگزین برنامه «خانه و خانواده» می شود

رادیو ایران

سینماپرس: مدیر شبکه رادیویی ایران در تشریح برنامه‌های دهه فجر بیان کرد که مهمترین برنامه‌ای که به جدول پخش رادیو ایران اضافه می‌شود «چهل و دو سالگی انقلاب» است.

به گزارش سینماپرس، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران برنامه‌های این شبکه در ایام فجر را عنوان کرد و گفت: مهمترین برنامه‌ای که به جدول پخش رادیو ایران اضافه می‌شود «چهل و دو سالگی انقلاب» است که در گروه تاریخ و دفاع مقدس تولید و زمان پخش آن هر روز از ساعت ۱۲:۴۰ خواهد بود.

مدیر رادیو ایران بیان کرد: در دهه فجر، ویژه برنامه «صبح انقلاب» جایگزین «سلام صبح بخیر» می‌شود که هر روز از ابتدای دهه مبارک فجر از ساعت ۶:۳۵ پخش می‌شود. این ویژه برنامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۲ سال اخیر می‌پردازد و سعی می‌کند در قالب یک برنامه صبحگاهی با نشاط، گوشه هایی از پیشرفت‌های کشور را در عرصه‌های مختلف به گوش شنوندگان برساند.

محمدزاده با اشاره به تغییر محتوای برنامه خانواده در این روزها گفت: «خانواده ای به نام ایران» جایگزین برنامه «خانه و خانواده» می شود که از آغاز ایام دهه فجر از رادیو ایران پخش خواهد شد. این برنامه هر روز به مرورِ سهم شهرهای مختلف ایران در پیروزی انقلاب می پردازد.

وی درباره سایر برنامه‌های این رادیو در دهه فجر گفت: «دستاورد» ویژه برنامه‌ای از گروه دانش و اقتصاد است که به مرور دستاوردهای علمی و اقتصادی انقلاب می‌پردازد. «کافه هنر» برنامه پرمخاطب گروه فرهنگ و ادب به صورت ویژه، جشنواره های فجر را پوشش خواهد داد و «حوض نقره» هم به صورت اختصاصی به رویدادهای سینمایی و جشنواره فیلم فجر می پردازد.

مدیر رادیو ایران درباره برنامه های گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران اظهار کرد: رویکرد برنامه‌سازی در این دهه ایجاد نشاط و برگزاری جشن‌های رادیویی است که علاوه بر برنامه‌های «صبح جمعه با شما»، «کوی نشاط» و «یک دو صدا»، «ساعت خنده» نیز از روز ۱۲ بهمن به جدول پخش رادیو ایران اضافه می شود.

محمدجعفر محمدزاده درباره ویژه برنامه‌های روز ۲۲ بهمن هم گفت: ویژه برنامه‌های «گلبانگ پیروزی» و «روز خوب پیروزی» از ساعت ۹ صبح به پوشش زنده جشن‌های این روز خواهند پرداخت.

وی با توجه به شرایط کرونایی همچنین افزود: یکی از مسائل برنامه‌سازی امسال، رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی به مخاطبان و توصیه‌های لازم به مردم است که شرایط برنامه سازی ویژه را می طلبد.

محمدزاده تصریح کرد: از ماه ها قبل تدارک لازم دیده شده تا امسال با توجه به شرایط کشور که از یک طرف وجود ویروس کرونا در سطح جامعه را داریم و از طرف دیگر شوق و اشتیاق مردم برای حضور در جشن ها و نیز لزوم تزریق نشاط و شادمانی به مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ حس می شود، برنامه ها به گونه ای طراحی شود که رضایت مخاطب را به همراه داشته باشد. بنابراین همه گروه‌های برنامه ساز برنامه های خود را به سمت پوشش این ایام اختصاص خواهند داد.

وی در پایان بیان کرد: رادیو ایران امروز یک رسانه تعاملی و چندرسانه ای است و تلاش می‌کنیم که صدای انقلاب و صدای تمام ایران از آن شنیده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.