یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

با حضور خانواده و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر؛

رونمایی از تندیس «شهید سلیمانی» و نصب آن در موزه مشاهیر برج میلاد

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ داریوش ارجمند

سینماپرس: تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از رونمایی در برج میلاد به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه ۲۰ دی‌ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهید سلیمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از هنرمندان نظیر سیروس مقدم، داریوش ارجمند، امیریل ارجمند و ... حضور داشتند.

این مراسم با پخش موزیک ویدئویی با صدای پرواز همای و تصاویری از رشادت‌های سردار سلیمانی آغاز شد و در ادامه سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت به بیان خاطراتی از دیدارش با سردار سلیمانی پرداخت.

وی در سخنانی کوتاه گفت: برای ساخت فصل پنجم پایتخت به دیدار سردار رفتم و دقایقی از دیدارمان نگذشته بود که تصورات قبلی من نسبت به سردار سلیمانی تغییر کرد.

وی ادامه داد: نظرات و دیدگاه‌های ایشان برای ساخت سریال با توجه به اینکه ما می‌خواستیم به موضوع داعش بپردازیم بسیار راهگشا بود و کمک بسیاری به ما کرد.

همچنین در ادامه از قطعه‌ای با صدای امیریل ارجمند رونمایی شد که در رسای حاج قاسم سلیمانی تولید شده بود. سپس امیر یل ارجمند و پس از آن داریوش ارجمند بازیگر سینمای ایران در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سخنرانی کردند.

در ادامه این مراسم و پس از پخش کلیپی از سخنرانی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فاطمه سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی در جایگاه این مراسم حاضر شد و به قرائت نامه‌ای از سردار سلیمانی پرداخت که خطاب به وی نگاشته شده بود.

رونمایی از تندیس سردار سلیمانی در برج میلاد

در پایان مراسم، از تندیس و مجسمه سردار سلیمانی در حضور خانواده سردار شهید سلیمانی، وزیر صمت، پیشکسوتان و هنرمندان حاضر در مراسم، رونمایی شد.

تندیس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت دائمی در یکی از جایگاه‌های موزه مشاهیر برج میلاد قرار گرفت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.