یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

گوشه‌ای از تحریف رسانه‌ای «حاج قاسم» در سالروز شهادت؛

وقتی نامه‌ سرگشاده «سردار سلیمانی» خطاب به «محمد خاتمی» و اعتراض رسمی به فتنه انگیزی رِفرمیست‌ها نادیده گرفته می‌شود

خاتمی-هاشمی-روحانی

سینماپرس: پس از اظهارات شاذ اسحاق جهانگیری، حالا نوبت جواد امام بود که طی یادداشتی پیرامون سردار سلیمانی که سایت صبح ما آنرا منتشر کرد، نوشته است: من هیچ گاه واکنشی منفی از ایشان نسبت به آقای خاتمی نشنیدم!

به گزارش سینماپرس، جواد امام، فعال چپ و از نزدیکان لیدر اصلاح‌طلبان طی یادداشتی پیرامون سردار سلیمانی که سایت صبح ما آنرا منتشر کرد، نوشته است:

"من هیچ گاه واکنشی منفی از ایشان نسبت به آقای خاتمی نشنیدم و همواره دوستانی که با ایشان ارتباط مستقیم داشتند خاطرنشان می‌کردند که سردار سلیمانی همیشه به نیکی از سیدمحمد خاتمی یاد می کرد و از اتفاقاتی که افتاده و برخوردهای ناصوابی که با آقای خاتمی شده، خشنود نیست و حتی ابراز گله مندی و تاسف می‌کند. بنابر شواهدی که سراغ دارم آقای سلیمانی در هیچ جایی، مطلبی یا رفتاری که دال بر نفی شخصیت و سرمایه‌ای نظیر آقای خاتمی باشد به کار نبرده است. "

*این تحریف علنی و درز گرفتن تاریخ زندگی یک اسطوره‌ی شهید در حالی رخ داده است که همه می‌دانیم سردار سلیمانی جزو ۲۴ فرمانده ارشد سپاهی است که در سال ۷۸ و پس از فتنه‌انگیزی دولت اصلاحات و رئیس‌جمهور آن، طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به خاتمی تأکید کرده بودند که کاسه صبرشان به خاطر فتنه‌انگیزی دشمنان و منافقین و کوتاهی دولت در قبال آن لبریز شده و دیگر نمی‌توانند فتنه‌انگیزی را تحمل کنند.

از طرفی ولایتمداری شهید سلیمانی و تبعیت او از تمام فرامین و اوامر رهبر معظم انقلاب نیز امری واضح برای خاص و عام است و اکنون در ظاهر امر مشخص نیست چرا نزدیکان یکی از اضلاع فتنه مدعی هستند که حاج قاسم از برخوردهای صورت گرفته با خاتمی گلایه داشته و مثلا آنها را ناصواب می‌دانسته!

این تحریف‌های علنی در قبال اسطوره‌های دینی و ملی انقلاب اسلامی تنها می‌تواند از سوی جریانی رخ دهد که عقلانیت را به کناری نهاده و سرگرم مطامع سیاست‌بازانه خویش باشد.

*مشرق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.