شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

ویژه برنامه‌های شبکه چهار به مناسبت بزرگداشت شهید سلیمانی؛

از مستند «ژنرال» تا تله فیلم «آمرلی» در قاب تلویزیون

قاسم سلیمانی

سینماپرس: شبکه چهار سیما در اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، با ویژه برنامه‌های مختلف یاد و خاطره سردار گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

به گزارش سینماپرس، شبکه چهار سیما در اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، با ویژه برنامه‌های مختلف یاد و خاطره سردار گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

در ادامه اطلاعات ویژه برنامه‌ها به همراه ساعت پخش آنها آمده است:

مستند «ژنرال»

مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه که از زبان مسلمانان منطقه روایت می‌شود در مستند "ژنرال" به تصویر کشیده می‌شود.

مروری بر دلایل به شهادت رساندن مظلومانه شهید سپهبد ژنرال قاسم سلیمانی توسط آمریکا وایادی وابسته به او و تاثیر آن در ایران و جهان، حمایت آزادی خواهان از شهید سلیمانی و محکومیت کسانی که او را به شهادت رساندند، تلاش بی وقفه‌ شهید در سرکوبی نیروهای داعش که در عراق و سوریه و ... مردم را به خاک و خون کشیدند، سخنرانی شهید در میادین جنگ با داعش، نگاه کارشناسان و سیاستمداران به رفتار دوگانه‌ آمریکای جنایتکار در سرکوب داعش و ... در این مستند روایت می‌شود.

مستند «ژنرال» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد طالبی در صدا و سیمای استان مرکزی- شبکه آفتاب تهیه شده است و شنبه ۱۳ دی ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

تله فیلم «آمرلی»

تله فیلم تلویزیونی «آمرلی» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز شنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۵:۳۵ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

فیلم کوتاه تلویزیونی «آمرلی» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد مقدس تولید شده است.   «آمرلی» به کارگردانی امیر بشیری و سجاد انتظاری در موزه زنده زیارت مشهد تصویربرداری شده است.

«راز» ویژه سردار سلیمانی

برنامه تلویزیونی «راز» ویژه سردار سلیمانی در ۵ قسمت از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در این برنامه که اجرای آن را دکتر ساعی برعهده دارد، ابعاد ملی ترور شهید سلیمانی، نقش سردار سلیمانی در دورکردن تحریم‌ها، قدرت نظامی و نقش آن در توازن قوا در مواجهه‌های منطقه‌ای، تحلیل بازیگران و شکل‌گیری خوشه‌های مقاومت، نفع یا ضرر اسرائیل از ترور شهید سلیمانی با حضور کارشناسان بررسی می‌شود.

دکتر مرندی، دکتر طالب زاده، دکتر خوش چشم، دکتر سعیدی، دکتر نادری، دکتر حسین زاده و سعدالله زارعی از جمله کارشناسانی هستند که در این ویژه برنامه با آن‌ها گفتگو می شود.

«راز» به تهیه کنندگی محمدمهدی سموعی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه از این شبکه پخش می‌شود.

همچنین برنامه زنده صبحگاهی «طلوع» از شنبه ۱۳ دی ماه تا چهارشنبه هرروز ساعت ۹ صبح و مجله شبانگاهی شب‌های هنر، یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه شب ساعت ۲۳، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با بخش‌های مختلف همراه مخاطبان خود می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.